Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα των επιχειρήσεων σήμερα είναι πως να προσεγγίσουν τους πελάτες που τους οφείλουν υπόλοιπα, χωρίς να ρισκάρουν την σχέση τους και χωρίς να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες ειδικών εταιριών. Υπάρχουν πολλές τακτικές για την είσπραξη των υπολοίπων των πελατών μιας επιχείρησης. Άλλες πετυχημένες και άλλες λιγότερο πετυχημένες.
Το πρακτικό αυτό πρόγραμμα επικεντρώνεται σε δύο τομείς ζωτικούς για την πετυχημένη συλλογή μετρητών – υπόλοιπα πελατών από το τηλέφωνο: η καλή τεχνική και η προσέγγιση με πλήρη αυτοπεποίθηση από την πλευρά του καλούντος.
Με την χρήση ασκήσεων και πρακτικών εφαρμογών (role play), οι καταρτιζόμενοι θα μάθουν πως να οργανώνουν και να πραγματοποιούν τηλεφωνικές κλήσεις και να διασφαλίζουν κάθε φορά την δέσμευση του πελάτη.
Σε ποιους απευθύνεται:
Οι καινούργιοι αλλά και οι παλαιότεροι ελεγκτές των πιστώσεων της επιχείρησης και κάθε εργαζόμενος ο οποίος είναι καινούργιος και άρτι προσληφθείς για την συλλογή των υπολοίπων των χρεών των πελατών από το τηλέφωνο.
Διοργανωτής Σεμιναρίου: Global Greece, Τηλ. 2310 474191
Ημερομηνίες & Χώρος Διεξαγωγής
- 06/02/2015 Αθήνα
Τόπος: Ξενοδοχείο Αλέξανδρος Τιμ.Βάσσου 8, Πλατεία Μαβίλη, 15.00-21.00, ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες
- 07/02/2015 - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Tόπος: Ξενοδοχείο The MET Hotel στην δυτική είσοδο της Θεσσαλονίκης, 11.00-17.00, ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6 Ώρες
Περσσότερες Πληροφρίες & Εγγραφές: Είσπραξη Υπολοίπων Πελατών - Προγραμματισμός & Τεχνικές Είσπραξης