Field Marketing: Η νέα υπηρεσία της Adecco

Επιχειρηματικότητα

07/07/2014 13:49:00

Η Adecco Ελλάδας ανακοίνωσε τη νέα υπηρεσία "Adecco Field Marketing*". Μέσω της υπηρεσίας αυτής, η Adecco προσφέρει στις εταιρείες-πελάτες της ολοκληρωμένες και ειδικά διαμορφωμένες - πάνω στις ιδιαίτερες ανάγκες του κάθε πελάτη - λύσεις Field Marketing σε εθνικό επίπεδο, αναλαμβάνοντας πλήρως το Management των projects και αξιοποιώντας τις αρτιότερες διαδικασίες εύρεσης και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και τον πλέον εξελιγμένο τεχνολογικό και τεχνικό εξοπλισμό data collection.

Δεδομένης της ταχύτητας με την οποία συντελούνται οι αλλαγές στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών στη σύγχρονη εποχή και των συνεχώς αυξανόμενων απαιτήσεων της αγοράς, το "Field Marketing" είναι ένας χώρος που αναπτύσσεται και εξελίσσεται διαρκώς. Μέσω της υπηρεσίας "Adecco Field Marketing", οι εταιρείες μπορούν να εξασφαλίσουν πως θα έχουν στη διάθεσή τους το κατάλληλα επιλεγμένο ανθρώπινο δυναμικό, καθώς και τον πιο σύγχρονο τεχνικό αλλά και τεχνολογικό εξοπλισμό προκειμένου να αναπτύξουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις δραστηριότητές τους, να διατηρήσουν και να αναπτύξουν το brand awareness, να αυξήσουν το μερίδιο αγοράς, την παρουσία του προϊόντος στο ράφι και τις πωλήσεις τους και να δημιουργήσουν περισσότερους «πιστούς πελάτες». Η τεχνογνωσία της Adecco τόσο στο κομμάτι του σχεδιασμού και της υλοποίησης δυναμικών και μετρήσιμων projects, όσο και στην προσέλκυση των καταλληλότερων για κάθε θέση υποψηφίων (η Adecco έχει διαμορφώσει μια πλούσια και δυναμική βάση εξειδικευμένων υποψηφίων στον τομέα του Field Marketing) αποτελεί τον ιδανικό συνδυασμό επιτυχίας για όλα τα industries για τα οποία η Adecco υλοποιεί ενέργειες "Below The Line".

Η Adecco δημιούργησε και αναπτύσσει συνεχώς τη δική της σύγχρονη και απόλυτα δυναμική πλατφόρμα Field Marketing - Adecco Intr@de – η οποία αξιοποιεί στο μέγιστο τα πιο αξιόπιστα KPIs (Key Performance Indicators) όπως το GPS Live Tracking, χάρη στο οποίο η εταιρεία-πελάτης μπορεί να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο μέσω δορυφόρου τόσο τα σημεία πώλησης στα οποία βρίσκονται οι Field Marketeers της, όσο και την πρόοδο του project και να λαμβάνει αυτόματη και δυναμική ενημέρωση. Η φιλοσοφία του Adecco Field Marketing είναι να παρέχει μέσω της πλατφόρμας Adecco Intr@ade ζωντανή ενημέρωση στο επίπεδο συλλογής και παρουσίασης δεδομένων, εξασφαλίζοντας στις εταιρείες-πελάτες το προνόμιο της άμεσης αντίδρασης στο σημείο πώλησης. Οι "Field Marketeers" της Adecco, είναι εξοπλισμένοι με τελευταίας τεχνολογίας tablets, επισκέπτονται τα σημεία πώλησης και μπορούν να παράσχουν άμεση (live) και επιτόπου αναφορά της αγοράς και όλων των παραγόντων που συμβάλλουν σε μία καλύτερη εικόνα των αναγκών των καταναλωτών και της άμεσης κάλυψης αυτών.

Με την παροχή των ολοκληρωμένων υπηρεσιών Adecco Field Marketing, η εταιρεία-πελάτης αποκτά καλύτερο έλεγχο της ομάδας της και δυνατότητα άμεσης εξαγωγής αναλύσεων και αναφορών, εξασφαλίζοντας την καλή εικόνα του προϊόντος της στα σημεία πώλησης και όλα αυτά με απόλυτα ελεγχόμενο κόστος.

«Οι περισσότερες αποφάσεις αγοράς λαμβάνονται πλέον μέσα στο κατάστημα. Η ανάγκη για αποτελεσματικότερη κατηγοριοποίηση και για αμεσότερο εντοπισμό των προϊόντων στο ράφι από τους καταναλωτές είναι ολοένα και μεγαλύτερη. Οι εταιρείες επιδιώκουν διαρκώς εναλλακτικούς και οικονομικότερους τρόπους προβολής και δίνουν έμφαση στην in-store επικοινωνία. Η αγορά αλλάζει καθημερινά και ο ανταγωνισμός δεν παρακολουθείται πλέον από ετεροχρονισμένα report που δεν δίνουν τη δυνατότητα άμεσης αντίδρασης. To management από μεριάς μας ενός προγράμματος Field Marketing δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να έχει καλύτερο έλεγχο της ομάδας χάρη στο live reporting και αμεσότερη αντίδραση στις ανάγκες της αγοράς.», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Μυλωνάς, Γενικός Διευθυντής της Adecco Ελλάδας.

Πηγή άρθρου: www.epixeiro.gr