Διανύοντας τη χρυσή εποχή του Digital Marketing

Επιχειρηματικότητα

8/7/2014 11:38:00 πμ

Σε έρευνα που έγινε φέτος από την Accenture σε ανώτατα στελέχη Μάρκετινγκ, τα αποτελέσματα για το Digital Marketing  ήταν παραπάνω από ενθαρρυντικά. Πάνω από το 75% του marketing budget αναμένεται να ξοδευτεί τελικά σε digital κανάλια μέσα στα επόμενα 5 χρόνια. Διανύουμε επομένως τη «χρυσή» εποχή του Digital Marketing.

Τι μπορεί όμως να ώθησε ακόμα και τα παραδοσιακά στελέχη μάρκετινγκ στη στροφή προς το Digital Marketing;

Άμεσα μετρήσιμα αποτελέσματα. Τα στελέχη έχουν στη διάθεσή τους τεράστιο όγκο δεδομένων από την πρώτη κιόλας στιγμή που θα τρέξουν μία καμπάνια. Μπορούν να δουν άμεσα πόσοι χρήστες επισκέπτονται το site τους, τι αγορές γίνονται, τι σελίδες βλέπει ο χρήστης ακόμα και από ποια σελίδα βγαίνει ώστε να βελτιώσουν άμεσα τα αποτελέσματά τους.

Μειωμένα κόστη. Το Digital Marketing παραμένει μία από τις πιο οικονομικές λύσεις ακόμα και για τις μικρές επιχειρήσεις συγκρινόμενο με τα παραδοσιακά μέσα διαφήμισης πχ. τηλεόραση.

Ευκαιρία για όλους. Δε χρειάζεται κάποια επιχειρήση να είναι μεγάλη για να διαφημιστεί. Ακόμα και μία μικρή επιχείρηση μπορεί να σταθεί διαφημιστικά απέναντι σε ένα μεγάλο ανταγωνιστή και με τη σωστή στρατηγική να χτίσει το  brand awareness της.

Παγκόσμια προβολή. Η επιχείρηση μπορεί εύκολα να προβληθεί παγκόσμια, χωρίς να περιορίζεται στα στενά γεωγραφικά όρια της παραδοσιακής διαφήμισης.

Στόχευση κοινού. Κάθε έξοδο διαφήμισης γίνεται μόνο για το κοινό που θέλει να στοχεύσει η επιχείρηση. Έτσι, οι καμπάνιες γίνονται προσεδοφόρες μιας και δεν ξοδεύονται χρήματα για προβολή σε μη στοχευμένο κοινό.

Η αποδοτικότητα των online διαφημίσεων βελτιώνεται όλο και περισσότερο επειδή πλέον έχουν αυξηθεί τόσο οι γνώσεις στο Digital Marketing όσο και η εκπαίδευση των στελεχών. Οι επιχειρήσεις εμπιστεύονται πλέον τη Digital στραγηγική τους σε έμπειρους online marketeers μιας και ο όγκος δεδομένων που καλούνται να αναλύσουν είναι τεράστιος. Η αναλυτική ικανότητα που θα πρέπει να έχει ένας online marketeer για να παίρνει τις ανάλογες αποφάσεις, είναι ένα από τα σημαντικά εφόδια που χρειάζονται στο Digital Marketing.

Επιμέλεια άρθρου: Λίντα Γαλάζιου
Digital Optimization Strategist | Google Adwords Certified:Search, Display, Reporting | Microsoft Adcenter PRO - www.lindagalaziou.gr
Η Λίντα Γαλάζιου είναι ένα έμπειρο στέλεχος του Online Marketing με ιδιαίτερη εξειδίκευση τα τελευταία χρόνια στο Search Engine Marketing. Έχει λάβει όλες τις ατομικές πιστοποιήσεις για Google Adwords, Google Analytics και Bing Advertising. Ασχολείται εντατικά με SEM/ SEO και Social Advertising. Δουλεύει ως Digital Optimization Manager σε γνωστή εταιρεία Performance Marketing στην Αθήνα η οποία ανήκει στους Google Partners.