Χρειάζονται μόνο δύο πράγματα για να μη φύγουν ποτέ οι εργαζόμενοι απ’ την εταιρεία σας.
Το να μπορέσει να κρατήσει μια εταιρεία τους εργαζόμενους της είναι βασικός παράγοντας τα επιτυχία του οργανισμού – είτε πρόκειται για μια μικρή επιχείρηση, είτε για μια μεγαλύτερη.
Με το να χάσει μια εταιρεία βασικά στελέχη της, πλήττεται τόσο σε ηθικό επίπεδο όσο και σε φυσικό.
Η εύρεση του καλύτερου αντικαταστάτη μπορεί να πάρει χρόνο, προκαλώντας τεράστια αναστάτωση στη ροή της εργασίας.
Παρόλο που δεν υπάρχει καμία «μαγική» συνταγή για να μπορέσετε να διατηρήσετε τους καλύτερους υπαλλήλους σας, μπορείτε σίγουρα να υιοθετήσετε συμπεριφορές που θα αυξήσουν τις πιθανότητες να μείνουν οι υπάλληλοι αυτοί κοντά σας.
Διαφάνεια στις κινήσεις
Το πρώτο βήμα είναι να είστε πάντα ειλικρινείς με τον εαυτό σας και τους υπαλλήλους σας. Αν θέλετε να πάρετε μια απόφαση ή να εφαρμόσετε μια νέα πολιτικής, βεβαιωθείτε ότι έχετε εξηγήσει το σκεπτικό πίσω από αυτή σας τη κίνηση. Δεν θα συμφωνήσουν όλοι οι υπάλληλοι μαζί σας, αλλά είναι πολύ πιο πιθανό να σεβαστούν την απόφαση σας αν καταλάβουν ακριβώς το σκεπτικό σας και πως πήρατε την απόφαση αυτή. Εφ ‘όσον οι προθέσεις σας είναι σωστές, θα πρέπει να είστε σίγουροι για τις αποφάσεις που παίρνετε απ’ τη θέση που βρίσκεστε ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα. Δείχνοντας ακεραιότητα θα συμβάλει στη δημιουργία σταθερών σχέσεων και μελλοντικά στη παραμονή των εργαζομένων σας. Είναι σημαντικό να είστε ο εαυτός σας και να μην προσπαθήσετε να γίνετε κάποιος ή κάτι που δεν είστε.
Να δείχνετε ευγνωμοσύνη
Αν θέλετε οι υπάλληλοι σας, όχι μόνο να εργάζονται σκληρά και να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό πρέπει και εσείς με τη σειρά σας να αναγνωρίζετε τη δουλειά που κάνουν και να τους επιβραβεύετε γι όσα κάνουν. Αν μια οικονομική επιβράβευση είναι δύσκολο, σκεφτείτε μια μέρα ρεπό ή ακόμα και ένα «μπράβο» ή «συγχαρητήρια». Όλα αυτά είναι οι λεπτομέρειες που διαχωρίζουν τους εργοδότες απ’ τους καλούς εργοδότες και κάνουν τους υπαλλήλους να πιστεύουν πραγματικά στις αξίες της επιχείρησης.
Πηγή: fortungreece