Συχνές Ερωτήσεις & Απαντήσεις

1) Ποια είναι η διαδικασία για να στείλω το βιογραφικό μου σε μια θέση εργασίας;

Αρχικά πρέπει να ολοκληρώσετε το προφίλ σας. Το Jobfind σας παρέχει τις ακόλουθες δυνατότητες:
Α) Να ανεβάσετε το βιογραφικό που έχετε αποθηκευμένο στη συσκευή σας (υπολογιστή, smartphone, tablet). Το αρχείο θα πρέπει να είναι σε μορφή Word ή pdf.
B) Να δημιουργήσετε το βιογραφικό σας online στο Jobfind ακολουθώντας 4 βήματα για να συμπληρώσετε προσωπικά στοιχεία, εκπαιδευτικό επίπεδο, ιδιότητα, επαγγελματική εμπειρία, ξένες γλώσσες, διπλώματα οδήγησης.

Προσοχή: Στην περίπτωση που θα ανεβάσετε το αρχείο σας (περίπτωση Α), προτείνουμε να συμπληρώσετε και τα μη υποχρεωτικά πεδία του προφίλ σας, καθώς η εκάστοτε εταιρεία το βλέπει μαζί με το επισυναπτόμενο βιογραφικό. Μια επαγγελματική φωτογραφία, η συμπλήρωση της γνώσης Ξένων Γλωσσών και της επαγγελματικής εμπειρίας καθιστούν το προφίλ σας πιο «ελκυστικό» για τον υπεύθυνο διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.

Ολοκληρώνοντας το προφίλ και το βιογραφικό σας μπορείτε να πλοηγηθείτε στην ενότητα "Θέσεις Εργασίας" και να επιλέξετε τις αγγελίες που σας ενδιαφέρουν. Σε όλες τις αγγελίες θα έχει εμφανιστεί το κουμπί «Αποστολή Βιογραφικού». Πατώντας το, το βιογραφικό σας αποστέλλεται αυτόματα στην εταιρεία και δεν χρειάζεται να το επισυνάψετε ξανά.

Σημαντική σημείωση: Οι εταιρείες – για τις θέσεις των οποίων κάνετε αίτηση μέσα από το Jobfind – βλέπουν το τρέχον αρχείο βιογραφικού που έχετε online, καθώς και όλο το προφίλ σας. Δηλαδή αν στείλετε το βιογραφικό σας σε μία εταιρεία και στη συνέχεια αλλάξτε το αρχείο σας για να το στείλετε σε μία δεύτερη εταιρεία, τότε και οι δύο εταιρείες θα βλέπουν το τελευταίο αρχείο βιογραφικού που έχετε ανεβάσει. Γι’ αυτό, φροντίστε να έχετε το σωστό αρχείο βιογραφικού ανεβασμένο. Αν έχετε περισσότερα από ένα βιογραφικά, σας προτείνουμε να δημιουργήσετε δεύτερο λογαριασμό και να καταχωρήσετε εκεί το δεύτερο αρχείο.

 

2) Μπορώ να κάνω ακύρωση αίτησης αποστολής βιογραφικού;

Μπορείτε να ακυρώσετε μία αίτηση αποστολής βιογραφικού που κάνατε, είτε από λάθος είτε από βιασύνη είτε για οποιονδήποτε άλλο λόγο. Μπορείτε να κάνετε Ακύρωση από την ενότητα "Οι Αιτήσεις μου". 

Προσοχή:

  • Η ακύρωση της αίτησης είναι δυνατή μόνο εντός της ημέρας που υποβάλατε την αίτηση (μέχρι τις 23:59).
  • Μόλις ακυρώσετε μία αίτηση, η εταιρεία δεν θα έχει πλέον πρόσβαση στο βιογραφικό σας.

 

3) H εταιρεία βλέπει μόνο το επισυναπτόμενο βιογραφικό μου ή όλο το προφίλ μου;

Η εταιρεία βλέπει το προφίλ σας όπως εμφανίζεται στην ενότητα «Το Βιογραφικό μου». Πατώντας «Αποστολή Βιογραφικού» σε μια θέση εργασίας, η εταιρεία για την οποία ενδιαφερθήκατε βλέπει όλο το προφίλ σας, καθώς και το επισυναπτόμενο Βιογραφικό.

 

4) Έχω συνδεθεί στο Jobfind.gr αλλά στις θέσεις εργασίας εμφανίζεται το κουμπί "Αποστολή Βιογραφικού" με γκρι φόντο και δεν πατιέται

Στην περίπτωση αυτή δεν έχετε συμπληρώσει όλα τα υποχρεωτικά πεδία στο προφίλ σας και συγκεκριμένα στην ενότητα «Το Βιογραφικό μου». Για παράδειγμα, δεν έχετε ανεβάσει/δημιουργήσει το βιογραφικό σας.

Μεταβείτε στην ενότητα «Το Βιογραφικό μου». Συμπληρώστε όλα τα υποχρεωτικά πεδία με αστερίσκο και ανεβάστε το βιογραφικό σας σε μορφή .doc ή .pdf ή δημιουργήστε το μέσα από το Jobfind. 

 

5) Πότε λαμβάνω μήνυμα ανάγνωσης του βιογραφικού μου;

Μόλις η εταιρεία ανοίξει το προφίλ σας, λαμβάνετε ένα αυτόματο ενημερωτικό μήνυμα. Τα μηνύματα ανάγνωσης του προφίλ σας τα λαμβάνετε στο πεδίο «Μηνύματα» στο μενού.

 

6) Δεν μπορώ να ανεβάσω το Βιογραφικό μου

Αν στην ενότητα «Το Βιογραφικό μου» παρουσιάζεται πρόβλημα στο ανέβασμα του αρχείου Βιογραφικού, αυτό μπορεί να οφείλεται στο ότι ο περιηγητής που χρησιμοποιείτε είναι παλιάς έκδοσης.

Προτείνουμε να μπείτε ξανά στον λογαριασμό σας με Google Chrome ή Mozilla Firefox.

Επιπλέον, ελέγξτε τον τύπο και το μέγεθος του αρχείου. Το βιογραφικό που θα επισυνάψετε θα πρέπει να είναι αρχείο .doc,.docx ή pdf και το μέγεθός του δεν θα πρέπει να ξεπερνάει τα 3MB.

 

7) Έχω δυο βιογραφικά – Ένα ελληνικό κι ένα ξενόγλωσσο. Ποιο να ανεβάσω στο προφίλ μου;

Προτείνουμε να ανεβάσετε το ελληνικό βιογραφικό. Στις αγγελίες στις οποίες απαιτείται η αποστολή Ξενόγλωσσου Βιογραφικού, σας δίνεται η επιλογή να το ανεβάσετε, μόλις πατήσετε το κουμπί «Αποστολή Βιογραφικού».

 

8) Δεν μπορώ να συνδεθώ. Εμφανίζεται το μήνυμα: «O συνδυασμός email και κωδικού πρόσβασης που δώσατε δεν είναι σωστός»

Στην περίπτωση αυτή υπάρχουν 2 ενδεχόμενα:
1.    Ο κωδικός πρόσβασης είναι λάθος. Για να τον αλλάξετε πατήστε: Ξεχάσατε τον κωδικό σας; Συμπληρώστε το email με το οποίο έχετε κάνει εγγραφή στο Jobfind.gr και ακολουθήστε τις οδηγίες για να ορίσετε νέο κωδικό πρόσβασης.
2.    Αν συμπληρώνοντας το email σας εμφανιστεί το μήνυμα «Δεν βρέθηκε κάποιος λογαριασμός που να είναι συνδεδεμένος με το email που δώσατε», τότε έχετε γράψει λάθος το email σας ή δεν έχετε κάνει εγγραφή με αυτό το email στο Jobfind.gr.

 

 9) Ποιες εταιρείες βλέπουν το βιογραφικό μου;

Το βιογραφικό και το προφίλ σας είναι ορατό μόνο στις εταιρείες στις θέσεις των οποίων κάνετε αίτηση. Δεν είναι προσβάσιμο από καμία μηχανή αναζήτησης (π.χ. Google, Bing, Yahoo κ.α.) και δεν εμφανίζεται σε κανέναν κατάλογο αποτελεσμάτων.

 

10) Τι είναι το CV Corner και πώς λειτουργεί;

Το CV Corner αποτελεί τη βάση βιογραφικών του Jobfind.gr και η καταχώρηση σε αυτήν παρέχεται Δωρεάν σε όλους τους χρήστες.

Το CV CORNER σας επιτρέπει να καταχωρήσετε το βιογραφικό σας σε βάση αναζήτησης υποψηφίων, σύμφωνα με την ειδικότητά σας και αυξάνει τις πιθανότητες να βρείτε τη θέση εργασίας που σας ενδιαφέρει.

Μόλις καταχωρηθείτε στη βάση, οι εταιρείες που συνεργάζονται με το Jobfind και επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν αυτή την υπηρεσία, θα μπορούν να δουν το βιογραφικό σας και να σας καλέσουν για συνέντευξη.

Να θυμάστε πως η καταχώρησή σας στο CV CORNER δεν αντικαθιστά τις αιτήσεις σας μέσω της αποστολής του βιογραφικού σας στις αγγελίες εργασίας που δημοσιεύονται στο Jobfind. Βοηθά ώστε να μπορούν να σας αναζητήσουν ακόμη περισσότεροι εργοδότες.

Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να διαγραφείτε από το CV Corner επιλέγοντας την αντίστοιχη ενότητα και πατώντας διαγραφή από όλες τις βάσεις τις οποίες είχατε επιλέξει.

 

11) Πώς μπορώ να ενημερώνομαι μόνο για τις θέσεις εργασίας που με ενδιαφέρουν;

Εγγραφείτε στο newsletter του Jobfind μέσα από το προφίλ σας για να λαμβάνετε στο email σας μόνο τις νέες αγγελίες που αφορούν την ειδικότητα ή τον κλάδο σας! Επιλέξτε τις κατηγορίες θέσεων για τις οποίες επιθυμείτε να ενημερώνεστε. Μπορείτε να εγγραφείτε σε 1 έως 5 κατηγορίες θέσεων εργασίας. 

Θα λαμβάνετε 1 Newsletter με τις νέες αγγελίες για κάθε κατηγορία ανά 7 ή 14 ημέρες. Μπορείτε να διαγραφείτε όποτε το επιθυμείτε είτε μέσα από το προφίλ σας στο Jobfind είτε επιλέγοντας Unsubscribe στο κάτω μέρος του Newsletter που θα λάβετε.