Η Zealots of Nature, εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα της προσωπικής φροντίδας και ομορφιάς, μέλος του ομίλου της COCO-MAT αναζητά ένα δυναμικό και φιλόδοξο άτομο με πάθος για τις πωλήσεις, για να ενταχθεί στην ομάδα B2B πωλήσεών της
Θέση: Junior Area Manager
Περιοχή ευθύνης: Κρήτη
Ρόλος: Ως Junior Area Manager στον κλάδο της φιλοξενίας, θα είστε υπεύθυνος/-η για την ανάπτυξη του δικτύου ξενοδοχειακών συνεργατών, καλλιεργώντας μακροχρόνιες και αποτελεσματικές σχέσεις. Ο στόχος σας θα είναι η ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας και η επίτευξη των στρατηγικών της στόχων στην ευρύτερη περιοχή της Κρήτης. Κύρια σημεία του ρόλου περιλαμβάνουν τη διασφάλιση ότι οι συνεργάτες λαμβάνουν εξαιρετικές υπηρεσίες και υποστήριξη, βελτιώνοντας τη συνολική εμπειρία των πελατών μας.
Η καθημερινότητα σας σε αρμοδιότητες:
- Άρτια ενημέρωση των προϊόντων με στόχο την αποτελεσματική προώθησή και σύναψη συνεργασίας, συμβάλλοντας στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και τη δημιουργία θετικών εντυπώσεων για το brand
- Υλοποίηση του ημερήσιου προγράμματος επισκέψεων με βάση το πελατολόγιο υπό την ευθύνη του/της
- Τήρηση των ορθών διαδικασιών και της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας
- Λειτουργείτε ως βασικό σημείο επαφής για τους συνεργάτες παρέχοντάς τους καθημερινή υποστήριξη, πληροφορίες για τα προϊόντα, τις υπηρεσίες κλπ.
- Βοηθάτε στη διαχείριση και την καλλιέργεια των σχέσεων με τους συνεργάτες εξασφαλίζοντας την ικανοποίηση των αναγκών τους και την άμεση αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων ή ανησυχιών.
- Συντονίζετε και επεξεργάζεστε τις παραγγελίες, διασφαλίζοντας την ακρίβεια και την έγκαιρη παράδοση στους πελάτες
- Στενή συνεργασία με εσωτερικές ομάδες και τμήματα, όπως το μάρκετινγκ, το τμήμα logistics, για να διασφαλιστεί η επιτυχής εκτέλεση της εξυπηρέτησης των πελατών
- Παρακολούθηση και ενημέρωση για τις ενέργειες του ανταγωνισμού.
Σημαντικά στοιχεία του ρόλου:
- Ανάληψη της περιοχής ευθύνης και διευκόλυνση όλων των σταδίων των πωλήσεων με τους υφιστάμενους ή νέους πελάτες.
- Υπογραφή γραπτών προσφορών σε νέους και υφιστάμενους πελάτες
- Εκπροσώπηση την εταιρεία σε όλες τις απαραίτητες περιπτώσεις (εκδηλώσεις, εκθέσεις, συνέδρια, κλπ.)
- Τήρηση των εσωτερικών διαδικασιών της εταιρείας, και τήρηση της εταιρικής κουλτούρας και επιχειρηματικής δεοντολογίας