Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
17/10/2024

Διαχειριστής / Διαχειρίστρια Ηλεκτρονικού Καταστήματος Edward Jeans

Digital Marketing - Ecommerce - Design

Πόλη ΒΙ.ΠΕ ΩΡΑΙΟΚΆΣΤΡΟΥ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΕΠΑΣ-ΕΠΑΛ

Περιγραφή

Στην Edward Jeans αναζητούμε έναν/μια υπεύθυνο/η E-commerce/E-shop Manager για τη διαχείριση και την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.

Καθήκοντα και Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση Ηλεκτρονικού Καταστήματος: Υπεύθυνος για την καθημερινή λειτουργία του e-shop, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης νέων προϊόντων, ενημέρωσης περιεχομένου και ελέγχου διαθεσιμότητας.
  • Προετοιμασία Δεμάτων: Προετοιμασία και συσκευασία των παραγγελιών για αποστολή στους πελάτες, εξασφαλίζοντας τη σωστή διαχείριση και παρακολούθηση των παραδόσεων.
  • Τήρηση Marketing Calendar & Ανάρτηση Περιεχομένου: Παρακολούθηση του marketingcalendar, διασφάλιση ότι όλα τα προγραμματισμένα περιεχόμενα και προωθητικές ενέργειες ανεβαίνουν στο website με ακρίβεια και σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα.
  • Ανάλυση Δεδομένων: Παρακολούθηση της απόδοσης του ηλεκτρονικού καταστήματος μέσω Google Analytics και άλλων εργαλείων, και χρήση των δεδομένων για τη βελτιστοποίηση πωλήσεων και στρατηγικών marketing.
  • Ψηφιακό Μάρκετινγκ: Σχεδιασμός και υλοποίηση στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ (SEO, SEM, social media marketing, email marketing) με στόχο την προσέλκυση νέων πελατών και την αύξηση των πωλήσεων.
  • Διαχείριση Προσφορών & Εκπτώσεων: Ανάπτυξη και εφαρμογή προωθητικών ενεργειών και εκπτώσεων με βάση τις ανάγκες της αγοράς και τα trends.
  • Εξυπηρέτηση Πελατών: Επίβλεψη της εξυπηρέτησης πελατών για την αποτελεσματική επίλυση προβλημάτων που σχετίζονται με παραγγελίες, επιστροφές και πληρωμές.
  • Απάντηση στα Μηνύματα στα Social Media: Διαχείριση των μηνυμάτων και των σχολίων στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, εξασφαλίζοντας άμεση και αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες.
  • Διαχείριση Αποθήκης & Logistics: Συντονισμός με την ομάδα αποθήκης και προμηθευτές για την ομαλή ροή των παραγγελιών και την έγκαιρη παράδοση προϊόντων.
  • Προϋπολογισμός και Έλεγχος Κόστους: Παρακολούθηση του προϋπολογισμού του ηλεκτρονικού καταστήματος και διασφάλιση του ελέγχου του κόστους.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρίας σε παρόμοια θέση στον τομέα του e-commerce.
  • Εμπειρία στη χρήση πλατφορμών διαχείρισης e-shop (π.χ. Shopify, Magento, WooCommerce,OpenCart).
  • Ικανότητα ανάλυσης δεδομένων και εμπειρία με εργαλεία όπως Google Analytics, FacebookAds Manager κ.λπ.
  • Γνώση ψηφιακού marketing και SEO.
  • Ικανότητα να εργάζεται αυτόνομα αλλά και ως μέλος ομάδας.
  • Προσανατολισμός στα αποτελέσματα και την επίτευξη στόχων.

 

Παροχές

  • Επιδόματα απόδοσης.
  • Συνεχής εκπαίδευση και ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης.
  • Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας.

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.