- Προηγούμενη εμπειρία σε ανάλογη θέση θα εκτιμηθεί
- Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας (επιπλέον γλώσσες θα θεωρηθούν πλεονέκτημα)
- Ικανότητα χρήσης συστημάτων διαχείρισης ξενοδοχείων (PMS)
- Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά
- Ικανότητα εργασίας υπό πίεση και σε βάρδιες
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα πρέπει να έχει άριστες δεξιότητες επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών, να είναι οργανωτικός/ή και να έχει ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών.