Στοιχεία Θέσης:
Εταιρεία: ICAP Contact Center
Τοποθεσία: Καλλιθέα, Αθήνα (Εύκολη πρόσβαση με ΜΜΜ)
Τύπος Απασχόλησης: Πλήρης ή μερική απασχόληση
Ωράριο: Κυλιόμενο 8ωρο ή 6ωρο (Δευτέρα – Παρασκευή 08:00-20:00 Σάββατο 10:00-18:00)
Μορφή Κλήσεων: Μόνο εισερχόμενες
Κλάδος: Εξυπηρέτηση πελατών (ταχυμεταφορές)
Ως Εκπρόσωπος Εξυπηρέτησης Πελατών, θα είσαι υπεύθυνος για:
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων από πελάτες που χρειάζονται πληροφορίες ή βοήθεια σχετικά με τις υπηρεσίες ταχυμεταφορών.
- Καταγραφή και επίλυση αιτημάτων μέσω εταιρικού συστήματος.
- Καθοδήγηση πελατών σχετικά με παραδόσεις, προβλήματα αποστολών ή αλλαγές στις παραγγελίες.
- Συνεργασία με άλλα τμήματα για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών.