• Πτυχίο Τουριστικής Σχολής (Ελληνική ή ξένη σχολή)
• Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση σε ξενοδοχείο 5 αστέρων, 4+ ετών
• Άριστη γνώση διαδικασιών υγιεινής και ασφάλειας
• Άριστη γνώση Αγγλικών .Επιπλέον γλώσσα θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
• Γνώσεις προγραμμάτων office
Βασικές αρμοδιότητες :• Αναφέρεται στον Γενικό Διευθυντή
• Διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία – καθαριότητα –ευταξία των δωματίων και κοινοχρήστων χώρων
• Καταρτίζει τα προγράμματα εργασίας και συνεργάζεται με όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα (υποδοχής- συντήρησης –πλυντηρίων -αποθήκης)
• Φροντίζει για τους δείκτες ικανοποίησης των πελατών
• Παρουσιάζει και συντάσσει τις λίστες ελέγχου
• Είναι υπεύθυνη για το ασφαλές στοκ και την ορθή χρήση απορρυπαντικών και amenities δωματίου
• Εποπτεύει και εργάζεται για την σωστή και ποιοτική διαδικασία παράδοσης όλων των χώρων ευθύνης
• Ενημερώνει όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες και λίστες πρότυπων διαδικασιών υγιεινής και κανόνων ασφαλείας