Καθήκοντα:
- Διασφάλιση της άρτιας εκπαίδευσης τόσο της Διοικητικής Ομάδας όσο και των Μέλων του εστιατορίου
- Ηγεσία και ανάπτυξη της ομάδας σύμφωνα με τα πρότυπα της εταιρείας
- Διοίκηση και καθοδήγηση ομάδας που αποτελείται από 2-4 Managers
- Σύνταξη εβδομαδιαίου προγράμματος εργασίας για την ομαλή λειτουργία του εστιατορίου
- Ενίσχυση της επικοινωνίας, της εμπιστοσύνης και της συνοχής στην ομάδα
- Ενθάρρυνση της ομάδας στη δημιουργία μιας ζέστης και φιλόξενης ατμόσφαιρας ώστε οι πελάτες να αισθάνονται ευπρόσδεκτοι κατά την επίσκεψη τους
- Διασφάλιση ασφαλούς και καθαρού χώρου για τους πελάτες και την ομάδα του εστιατορίου
- Λήψη όλων των απαραίτητων μέτρων για τη μείωση του κινδύνου σε τραυματισμούς και ατυχήματα
- Διερεύνηση και επίλυση παραπόνων που αφορούν την ποιότητα του φαγητού και την εξυπηρέτηση των πελατών
- Διασφάλιση άψογης εκτέλεσης συνταγών με βάση τα πρότυπα της αλυσίδας σε φαγητά και ποτά
- Βελτιστοποίηση των κερδών και παρακολούθησης των εξόδων του εστιατορίου
- Τήρηση όλων των προτύπων της εταιρείας
- Σαφής επικοινωνία των στόχων της εταιρίας και τη διατήρηση της ενημερωσης, αφοσίωσης και παρακίνησης της ομάδας
- Ακριβής και έγκαιρη διεκπεραίωση όλων των διοικητικών εργασιών, όπως μισθοδοσία, τιμολόγια και αναφορές, σύμφωνα με την πολιτική της εταιρείας
- Διάθεση πρωτοβουλίας και επιθυμία βελτίωσης των αποτελεσμάτων μήνα με μήνα, χρόνο με τον χρόνο, καθώς και στρατηγικές για την επίτευξη αυτών
- Εις βάθος γνώση του μενού, των συνταγών και των διαδικασιών παρασκευής φαγητών και ποτών σύμφωνα με τα πρότυπα Fridays
Παροχή πλήρης εκπαίδευσης.
Όλες οι αιτήσεις θα διαχειριστούν με απόλυτη εμπιστευτικότητα.