Δεξιότητες επικοινωνίας & εξυπηρέτησης πελατών
✔ Ευγένεια, ψυχραιμία και επαγγελματισμός απέναντι στους ασθενείς.
✔ Ικανότητα διαχείρισης δύσκολων ή πιεσμένων καταστάσεων.
✔ Άνεση να εξηγεί οικονομικά θέματα (σχέδια πληρωμών, κόστος θεραπειών).
Οργανωτικότητα & πολυδιεργασία (multitasking)
✔ Διαχείριση πολλών ασθενών ταυτόχρονα (ραντεβού, πληρωμές, ενημερώσεις).
✔ Καλή χρήση ηλεκτρονικών αρχείων & προγραμμάτων διαχείρισης ιατρείου.
✔ Σωστή τήρηση αρχείων & ενημέρωση για την πορεία των θεραπειών.
✔ Ικανότητα να θυμάται σημαντικές λεπτομέρειες για τους ασθενείς.
Τεχνικές δεξιότητες
✔ Άριστη χρήση Η/Υ & ιατρικού λογισμικού (αν δεν έχει εμπειρία, να μαθαίνει γρήγορα).
✔ Γνώση Word, Excel, e-mail, ηλεκτρονικών ταμειακών συστημάτων.
✔ Άνεση με POS και ταμειακές συναλλαγές.