Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
07/02/2025

Assistant Account Manager (Έδρα Θεσσαλονίκη)

Διοίκηση Επιχειρήσεων - HR - Στελέχη

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Περιγραφή

Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, μεγάλης συστημικής τράπεζας, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:

Assistant Account Manager (Έδρα Θεσσαλονίκη)

Περιγραφή Θέσης

  • Επεξεργασία λογιστικών καταστάσεων μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων με στόχο την υποστήριξη των εργασιών της ομάδας των Account Managers (AMs)
  • Διασφάλιση της πληρότητας των πληροφοριών που παρέχονται από τον AM
  • Διεξαγωγή έρευνας για πληροφορίες σε διαθέσιμα εργαλεία και δημόσιες πηγές
  • Επικοινωνία μεταξύ Δικτύου και Retail Business Banking για την αποτελεσματικότερη διαχείριση & ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου στο Large RBB
  • Ανάλυση δεδομένων και εντοπισμού πιθανών κινδύνων
  • Παραγωγή σχετικών ad-hoc αναφορών

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών ή σχετικής κατεύθυνσης
  • Προϋπηρεσία σε Χρηματοπιστωτικές/Λογιστικές εργασίες ή διαχείριση Χαρτοφυλακίου επιθυμητή
  • Εμπειρία στην διεξαγωγή έρευνας δεδομένων
  • Βασικές γνώσεις χρηματοοικονομικών προϊόντων, τραπεζικών κανονισμών και βασικών λογιστικών αρχών
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας και προγραμμάτων MS Office (ειδικά Excel, Word and PowerPoint)
  • Άριστη επικοινωνία, ομαδική εργασία & ψηφιακές δεξιότητες
  • Κατανόηση των προτύπων προστασίας δεδομένων και εμπιστευτικότητας

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Σταθερό πρωινό ωράριο εργασίας

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Πατήστε "Αποστολή Βιογραφικού" και θα μεταφερθείτε στη Σελίδα της εταιρείας.