Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
13/11/2024

Area Sales Manager Εξαγωγών - Σέρρες / Θεσσαλονίκη

Πωλήσεις Χονδρικής (B2B)

Πόλη ΚΟΡΔΕΛΙΟ - ΕΥΟΣΜΟΣ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΑΕΙ

Περιγραφή

Η Κρι Κρι…

Πρόκειται για μια αμιγώς ελληνική εταιρεία που μπορεί με περηφάνια να ανατρέξει στα 70 χρόνια ιστορίας της, απολαμβάνοντας ένα υπέροχο παρόν με παρουσία σε περισσότερες από 42 χώρες και επενδύοντας συνεχώς σε ένα πολλά υποσχόμενο και συναρπαστικό μέλλον!

Οι άνθρωποί μας είναι πάνω από όλα!

Στην Κρι Κρι πιστεύουμε ότι επενδύοντας στους ανθρώπους μας, επενδύουμε στην επιτυχία της εταιρίας!

Γι' αυτό λοιπόν, κύριο μέλημά μας είναι η ύπαρξη ενός εργασιακού περιβάλλοντος το οποίο, όχι μόνο ενισχύει τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε αναπτύξει με τους ανθρώπους μας όλα αυτά τα χρόνια, αλλά παράλληλα προσφέρει τις κατάλληλες ευκαιρίες για την εξέλιξη των δεξιοτήτων τους μέσα από εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και εργασιακές προκλήσεις, ενθαρρύνοντας με αυτόν τον τρόπο τη δημιουργικότητα και την καινοτομία.

Στο πλαίσιο ανάπτυξής μας αναζητούμε Area Sales Manager Εξαγωγών με έδρα είτε τις κεντρικές εγκαταστάσεις στις Σέρρες είτε στα γραφεία της Θεσσαλονίκης:

Περιγραφή Θέσης:

  • Συμμετέχει στην ανάπτυξη, στην εφαρμογή και στη διαχείριση του πλάνου πωλήσεων σε συγκεκριμένες αγορές του εξωτερικού
  • Διατηρεί και αναπτύσσει το πελατολόγιο με στόχο την ανάπτυξη ισχυρών σχέσεων με τους πελάτες
  • Διαχειρίζεται τις ετήσιες συμφωνίες με τα supermarkets και με διανομείς
  • Αναλαμβάνει την ευθύνη για την επίτευξη των στόχων όγκου πωλήσεων, της τιμολογιακής πολιτικής, του μεριδίου αγοράς καθώς και της ικανοποίησης πελατών
  • Παρακολουθεί τον ανταγωνισμό και τις τάσεις της αγοράς, προτείνοντας νέες ιδέες και πρακτικές
  • Πραγματοποιεί συχνά ταξίδια στο εξωτερικό
  • Συμμετέχει σε εκθέσεις στο εξωτερικό
  • Συνεργάζεται με τοπικούς συνεργάτες για τη χάραξη και την εφαρμογή της εκάστοτε εμπορικής πολιτικής
  • Συνεργάζεται με τους συναδέλφους του Marketing Εξαγωγών για την εφαρμογή tailor made trade marketing πρακτικές

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος/η τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, σχολής Marketing ή Management
  • Κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου, κατεύθυνσης Marketing ή Management, θα θεωρηθεί ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
  • Εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε θέση Key Account Εξαγωγών στον κλάδο των FMCG του οργανωμένου λιανεμπορίου
  • Η άριστη γνώση MS Office είναι προ απαιτούμενη (η γνώση ERP SAP θα εκτιμηθεί)
  • Άριστη χρήση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο κρίνεται απαραίτητη και η γνώση Ιταλικών θα αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
  • Γνώσεις digital ή/και trade marketing θα θεωρηθούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
  • Ικανότητα να αναπτύσσει συνεχώς ιδέες και να λειτουργεί σε ένα δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον
  • Πολύ καλή διαπραγματευτική δεξιότητα

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (μισθός, μπόνους κ.α.)
  • Ιδιωτικό πρόγραμμα ασφάλισης
  • Συνεχής εξέλιξη και εκπαίδευση
  • Ισορροπία μεταξύ της προσωπικής και της εργασιακής ζωής

Και το πιο σημαντικό είναι η ευκαιρία να απασχοληθείς σε μια εταιρεία, που νοιάζεται για ΕΣΕΝΑ και την ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ σου!

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Πατήστε "Αποστολή Βιογραφικού" και θα μεταφερθείτε στη Σελίδα της εταιρείας.