Περιγραφή
Η ICAP Outsourcing Solutions, ηγέτιδα στο τομέα της παροχής υπηρεσιών, στα πλαίσια επέκτασης των δραστηριοτήτων της, αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών(εισερχόμενες επικοινωνίες) του CONTACT CENTER με απαραίτητη γνώση της ελληνικής αλλά και γαλλικής γλώσσας.
Πρόκειται για:
🔹 4ωρη/5ωρη/6ωρη ή 8ωρη απασχόληση
🔹 5νθήμερη απασχόληση -Δευτέρα με Κυριακή
🔹Κυλιόμενο Ωράριο σε βάρδιες με δυνατότητα επιλογής πρωινών ή απογευματινών
🔹Διαχείριση εισερχομένων επικοινωνιών σε κανάλι φωνης-chat- γραπτής επικοινωνίας
🔹Επεξήγηση θεμάτων εμπορικής φύσεως(λογαριασμοί, πορεία συμβολαίων, κ.λ.π)
Μπορείς τώρα να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου και να εξελιχθείς επαγγελματικά σε ένα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον στοχεύοντας σε προοπτικές εξέλιξης.
Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου σημείωμα και γίνε μέλος της δυναμικής μας ομάδας .