Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
17/12/2024

Office Coordinator (Έδρα Θεσσαλονίκη)

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Περιγραφή

Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:

Office Coordinator

(Έδρα Θεσσαλονίκη)

Περιγραφή Θέσης

  • Τήρηση διαδικασιών των εργασιών
  • Επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές (και σε αγγλική γλώσσα)
  • Τήρηση αρχείων και εγγραφών
  • Διαχείριση αλληλογραφίας, αρχειοθέτηση
  • Παρακολούθηση των δαπανών του γραφείου και διαχείριση όλων των συμβάσεων του γραφείου (ενοικίαση, καθαριότητα κτλ.)
  • Εκτέλεση βασικών δραστηριοτήτων λογιστικής και ενημέρωση λογιστικού συστήματος
  • Παρακολούθηση του αποθέματος των προμηθειών του γραφείου και παραγγελία των αναλώσιμων

Απαραίτητα Προσόντα

  • Απόφοιτος/η ΤΕΙ/ΑΕΙ
  • Περισσότερα από 2 χρόνια εμπειρίας σε αντίστοιχο ή σχετικό αντικείμενο
  • Άριστη γνώση Αγγλικών (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
  • Γνώση βασικών αρχών λογιστικής και συστημάτων
  • Εμπειρία σε συστήματα ERP και εργαλεία διαχείρισης παραγωγής
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ, Εφαρμογών Ms Office (άριστη γνώση Excel)
  • Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Προοπτικές εξέλιξης σε μια ταχύτατα αναπτυσσόμενη εταιρεία

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Πατήστε "Αποστολή Βιογραφικού" και θα μεταφερθείτε στη Σελίδα της εταιρείας.