Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

4/10/2024

Προϊστάμενος Τεχνικών Λειτουργιών & Συντήρησης - Operations Department

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΑΘΗΝΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Ο όμιλος Hestia Luxury Apartments, ένας καινοτόμος και αναπτυσσόμενος όμιλος διαχείρισης τουριστικών καταλυμάτων, αναζητά έναν έμπειρο και δυναμικό υπάλληλο του τμήματος Operations με κύρια αρμοδιότητα την επίβλεψη του τμήματος Συντήρησης καθώς και των Τεχνικών Συστημάτων Διαχείρισης, για να ενταχθεί στην ομάδα μας.

Αρμοδιότητες

  • Καθημερινή μετακίνηση στα καταλύματα της εταιρείας και εποπτεία για την ομαλή λειτουργία των συστημάτων
  • Συντονισμός και εποπτεία της ομάδας συντήρησης.
  • Αντιμετώπιση μικρών θεμάτων συντήρησης και τεχνολογίας
  • Προγραμματισμός και εκτέλεση προληπτικής και επανορθωτικής συντήρησης σε κτιριακές και ηλεκτρομηχανολογικές εγκαταστάσεις.
  • Διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας των συστημάτων ψύξης, θέρμανσης, φωτισμού, υδραυλικών και ηλεκτρικών εγκαταστάσεων.
  • Διαχείριση & εποπτεία εξωτερικών συνεργείων και προμηθευτών.
  • Παρακολούθηση αποθεμάτων υλικών και εξοπλισμού και υποβολή αναφορών για τις ανάγκες συντήρησης.
  • Διασφάλιση της ικανοποίησης και διαχείριση των απαιτήσεων των πελατών
  • Υποστήριξη στον σχεδιασμό και την υλοποίηση συνεχούς βελτίωσης των υπηρεσιών
  • Εξοικείωση στον χειρισμό και στην επίλυση προβλημάτων των συστημάτων ΚΝΧ
  • Καταχώρηση δεδομένων στο σύστημα & παράδοση στον/στην Duty Manager

Απαραίτητα Προσόντα

  • Γνώσεις σε ηλεκτρολογικά, υδραυλικά, ψύξη-θέρμανση.
  • Γνώσεις διαχείρισης ενεργειακών συστημάτων και περιβαλλοντικής βιωσιμότητας.
  • Διαχείριση ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων (PMS, Booking Engine, Website, Booking Platforms)
  • Εμπειρία σε smart κτίρια ή ξενοδοχεία.
  • Κατάρτιση σε συναφές τεχνικό αντικείμενο (Μηχανολόγος, Ηλεκτρολόγος ή παρόμοιο).
  • Ελάχιστη προϋπηρεσία 3 ετών σε αντίστοιχη τεχνική θέση, κατά προτίμηση στον ξενοδοχειακό τομέα.
  • Απαιτούνται άριστες γνώσεις Η/Υ
  • Άριστη γνώση αγγλικών - επιθυμητή η γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών
  • Ισχυρή ικανότητα να δημιουργεί και να διατηρεί θετικές σχέσεις
  • Ευγενική, επαγγελματική και με ενσυναίσθηση επικοινωνία με τον πελάτη και τους συναδέλφους
  • Ικανότητα προσαρμογής και ευελιξίας σε μεταβαλλόμενες προτεραιότητες, ευέλικτο ωράριο και αντιμετώπισης επειγόντων περιστατικών.
  • Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλίας και επίλυσης προβλημάτων. Δεξιότητες ηγεσίας, οργάνωσης και επικοινωνίας
  • Χρήση smartphone (της επιχείρησης) για επαγγελματική επικοινωνία κατά τις ώρες εργασίας.
  • Δυνατότητα καθημερινής μετακίνησης με δίκυκλο στην διάρκεια της βάρδιας.

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
  • Συνεχή εκπαίδευση και ευκαιρίες ανάπτυξης.
  • Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.
  • Δυνατότητα σταδιοδρομίας σε έναν ταχέως αναπτυσσόμενο όμιλο.