Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

16/10/2024

Trade Assistant Marketing

Marketing - Διαφήμιση - Επικοινωνία

Πόλη ΙΛΙΟΝ ΑΤΤΙΚΗΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΑΕΙ

Περιγραφή

Η εταιρεία Syndesmos SA, κορυφαία εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο του φαρμακείου πάνω από 35 χρόνια, αναζητά έναν δυναμικό και οργανωμένο Trade Assistant Marketing για να ενταχθεί στην ομάδα μας. Ο κατάλληλος υποψήφιος θα συμβάλει στην εκτέλεση στρατηγικών εμπορικού μάρκετινγκ, στην παρακολούθηση προωθητικών ενεργειών και στη διαχείριση της επικοινωνίας μεταξύ της εμπορικής ομάδας και των πελατών, καθώς και στη διαχείριση δεδομένων e-commerce και social media marketing.

Κύριες αρμοδιότητες:

  • Υποστήριξη των εμπορικών δράσεων marketing και παρακολούθηση των προωθητικών ενεργειών σε συνεργασία με την ομάδα πωλήσεων
  • Παρακολούθηση και ανάλυση πωλήσεων και προωθητικών εκστρατειών
  • Συμμετοχή στη δημιουργία και διαχείριση του προωθητικού υλικού
  • Στήριξη της εμπορικής ομάδας σε θέματα παρουσίασης και ανάλυσης δεδομένων
  • Καταχώρηση, ενημέρωση και διαχείριση προϊόντων στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες της εταιρείας
  • Διασφάλιση της ακρίβειας των προϊόντων (περιγραφές, φωτογραφίες, τιμές, κωδικοί κλπ.)
  • Παρακολούθηση αποθεμάτων, τιμών και προσφορών στα e-commerce κανάλια
  • Συνεργασία με την ομάδα IT και τις πωλήσεις για τη διασφάλιση σωστής λειτουργίας της πλατφόρμας
  • Συμμετοχή στη δημιουργία και στον προγραμματισμό περιεχομένου για τα social media κανάλια της εταιρείας (Facebook, Instagram, LinkedIn κλπ.)
  • Παρακολούθηση και ανάλυση της απόδοσης των δημοσιεύσεων μέσω σχετικών KPIs (likes, shares, engagement)
  • Αλληλεπίδραση με το κοινό στα social media και διαχείριση των σχολίων και μηνυμάτων
  • Συμμετοχή σε καμπάνιες διαφήμισης στα social media και αξιολόγηση της απόδοσής τους

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Marketing ή σε σχετικό τομέα
  • Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ικανότητα οργάνωσης, διαχείρισης χρόνου και προτεραιοτήτων
  • Άριστη γνώση Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word)
  • Εμπειρία στη διαχείριση λογαριασμών social media και δημιουργία περιεχομένου
  • Πολύ καλή γνώση Αγγλικών (γραπτός και προφορικός λόγος)

Επιθυμητά προσόντα:

  • 1-3 χρόνια εμπειρίας σε ανάλογη θέση (Trade Marketing, Sales Support, e-commerce, Social Media)
  • Γνώση διαχείρισης e-commerce πλατφορμών και εμπειρία με διαχείριση προϊόντων
  • Γνώση πρόσθετων ξένων γλωσσών
  • Εμπειρία στη χρήση ERP
  • Δημιουργικότητα και ευελιξία στην επίλυση προβλημάτων

Παροχές

  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
  • Συνεχής εκπαίδευση και δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης
  • Δυναμικό και φιλικό εργασιακό περιβάλλον