Θα σε ενδιέφερε να γίνεις μέλος ενός Κορυφαίου Ομίλου Εταιριών;
Ο Πελάτης μας, με ευρύ φάσμα αρμοδιοτήτων και εξειδίκευση στον κλάδο της εισαγωγής και της εμπορίας αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών και ανταλλακτικών, αναζητά Personal Assistant για τον πρόεδρο.
Καθήκοντα και Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση και οργάνωση του ημερολογίου της διοίκησης.
- Συντονισμός και προγραμματισμός συναντήσεων και εκδηλώσεων.
- Διεκπεραίωση εσωτερικής και εξωτερικής επικοινωνίας (τηλέφωνα, emails, αλληλογραφία).
- Προετοιμασία και επεξεργασία εγγράφων και παρουσιάσεων.
- Διαχείριση αρχείων και δεδομένων.
- Υποστήριξη στην οργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών και κρατήσεων.
- Παρακολούθηση και διαχείριση των καθημερινών εργασιών και εκκρεμοτήτων.
- Άλλα διοικητικά καθήκοντα όπως απαιτούνται.
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφή τομέα.
- Προηγούμενη εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε παρόμοια θέση.
- Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά).
- Άριστες δεξιότητες χρήσης MS Office (Word, Excel, PowerPoint).
- Ικανότητα εργασίας υπό πίεση και διαχείρισης πολλαπλών καθηκόντων.
- Εξαιρετικές οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες.
- Υπευθυνότητα, συνέπεια και διακριτικότητα.
Προσφέρουμε:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
- Ευχάριστο και δυναμικό εργασιακό περιβάλλον.
- Ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης και εξέλιξης.
- Συνεχής εκπαίδευση και κατάρτιση.
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείς να επικοινωνήσεις με έναν από τους συμβούλους καριέρας της εταιρείας μας στα 2103637585-2103637822.