Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
28/02/2025

Υπάλληλος Γραφείου για Εμπορική Διαχείριση και Τιμολόγηση

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ

Περιγραφή

Τεχνική Εταιρεία στην ανατολική Θεσσαλονίκη αναζητά υπάλληλο γραφείου με γνώσεις Εμπορικής Διαχείρισης και Τιμολόγησης.  

Βασικές αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση τηλεφωνικού κέντρου και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας.
  • Έλεγχος και έκδοση παραστατικών.
  • Διοικητική υποστήριξη.
  • Διαχείριση και θεώρηση συμφωνητικών.
  • Αρχειοθέτηση και γενικά καθήκοντα βοηθητικών εργασιών λογιστηρίου.
  • Πληρωμές προμηθευτών.

Απαραίτητα Προσόντα

  • Άριστη γνώση MS Office (ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint)
  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση back office σε τεχνική εταιρεία θα εκτιμηθεί.
  • Εξοικείωση με συστήματα ERP (συγκεκριμένα Softone)
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
  • Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες

 

Παροχές

Η εταιρεία παρέχει δυνατότητες εκπαίδευσης και επαγγελματικής εξέλιξης. 

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.