Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
19/12/2024

Front Desk Agent

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΠΑΡΟΣ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΙΕΚ

Περιγραφή

Front Desk & Operation Control (Housekeeping)   

Το White Dunes Luxury Boutique Hotel, γνωστό για την προσφορά φιλοξενίας υψηλού επιπέδου αναζητά υπάλληλο υποδοχής & Operation Control για να ενταχθεί στην ομάδα μας την σεζον 2025. Η θέση αυτή απαιτεί έναν επαγγελματία με εξαιρετικές οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες, ο οποίος θα διασφαλίσει την άριστη εξυπηρέτηση των επισκεπτών μας και τη λειτουργία του ξενοδοχείου σε υψηλά πρότυπα ποιότητας.

Η θέση είναι υπεύθυνη και multi-tasking, καθώς συνδυάζει καθήκοντα εξυπηρέτησης πελατών, διαχείρισης του housekeeping και γενικού συντονισμού των επιχειρησιακών διαδικασιών του ξενοδοχείου. Ο/Η υποψήφιος/α θα συνεργάζεται στενά με τον υπεύθυνο/η του ξενοδοχείου, προκειμένου να διασφαλίσει την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και την αποτελεσματική λειτουργία όλων των τομέων του ξενοδοχείου, με ιδιαίτερη έμφαση στην ομαλή λειτουργία του housekeeping και την άριστη εξυπηρέτηση των επισκεπτών.

Κύριες αρμοδιότητες:

  • Υποδοχή Πελατών: Υποδοχή των επισκεπτών με ευγένεια, φιλικότητα και επαγγελματισμό, εξασφαλίζοντας την άριστη πρώτη εντύπωση και την ευχάριστη διαμονή τους.
  • Διαχείριση Κρατήσεων: Διαχείριση των διαδικασιών check-in και check-out, εξασφαλίζοντας την ομαλή ροή των επισκεπτών και την αποτελεσματική διαχείριση των κρατήσεων.
  • Operation Control (Housekeeping): Εποπτεία και διαχείριση της ομάδας καθαριότητας, διασφαλίζοντας ότι όλα τα δωμάτια και οι κοινόχρηστοι χώροι πληρούν τα αυστηρά πρότυπα ποιότητας και καθαριότητας του ξενοδοχείου.
  • Concierge Services: Παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών στους επισκέπτες, όπως κρατήσεις σε εστιατόρια, οργάνωση εκδρομών και άλλες εξυπηρετήσεις που διασφαλίζουν μια αξέχαστη διαμονή.
  • Επίλυση Προβλημάτων: Άμεση ανταπόκριση και επίλυση θεμάτων ή ερωτήσεων πελατών, διασφαλίζοντας μια ευχάριστη και χωρίς προβλήματα εμπειρία για τους επισκέπτες του ξενοδοχείου.
  • Συνεργασία και Συντονισμός: Συνεργασία με τον/την υπεύθυνο/η του ξενοδοχείου για την επίβλεψη και βελτίωση των διαδικασιών του housekeeping, εξασφαλίζοντας την καθαριότητα και την τάξη σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προηγούμενη εμπειρία σε αντίστοιχη θέση, ιδανικά σε boutique ή πολυτελή ξενοδοχεία
  • Εξαιρετικές οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Ικανότητα να διαχειρίζεστε πολλαπλά καθήκοντα ταυτόχρονα
  • Γνώση των διαδικασιών του housekeeping και εμπειρία στη διαχείριση ομάδας
  • Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (προαιρετικά και άλλες γλώσσες)
  • Nα εργάζεστε με προσοχή στη λεπτομέρεια και έμφαση στην ποιότητα εξυπηρέτησης
  • Ικανότητα ηγεσίας και συνεργασίας με διάφορες ομάδες του ξενοδοχείου

Παροχές

  • Aνταγωνιστικές οικονομικές απολαβές
  • Δυναμικό, φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας
  • Διαμονή
  • Διατροφή
  • Δυνατότητες Επαγγελματικής Εξέλιξης

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο: +30 6909417934

Ώρες επικοινωνίας: 09:00 - 19:00

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.