Είμαστε μια οικογενειακή επιχείρηση που εδρεύει στη Μύκονο με περίοδο λειτουργίας από τον Απρίλιο έως τον Οκτώβριο. Η επιχείρησή μας περιλαμβάνει καταστήματα λιανικής πώλησης και ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και αναζητούμε έναν εξειδικευμένο λογιστή μερικής απασχόλησης που θα λειτουργεί ως σύνδεσμος μεταξύ της εταιρείας μας και του εξωτερικού λογιστηρίου μας.
Ο ιδανικός υποψήφιος θα συμβάλει στην εντατικοποίηση και τον εξορθολογισμό της διαδικασίας καταχώρισης τιμολογίων, παρέχοντας παράλληλα ακριβείς εκτιμήσεις για τον ΦΠΑ και τις δηλώσεις εισοδήματος. Θα διαδραματίσει επίσης βασικό ρόλο στην προετοιμασία του προϋπολογισμού για το 2025 και τον έλεγχο των δαπανών, με ιδιαίτερη έμφαση στο τμήμα F&B του ξενοδοχείου μας.
Βασικές ευθύνες:
- Λειτουργία του ως σύνδεσμος μεταξύ της εταιρείας και του εξωτερικού λογιστηρίου, διασφαλίζοντας την ομαλή και έγκαιρη επικοινωνία
- Καθημερινή καταχώρηση και έλεγχος των λογιστικών εγγραφών κατηγορίας Γ. Διαχείριση και καταγραφή των παραστατικών αγορών, δαπανών, πωλήσεων και παγίων
- Παροχή εκτιμήσεων ΦΠΑ και κατάστασης λογαριασμού αποτελεσμάτων χρήσης για την υποβοήθηση του οικονομικού προγραμματισμού
- Παρακολούθηση και διαχείριση των ηλεκτρονικών βιβλίων MyData
- Συμφωνία λογαριασμών, συμπεριλαμβανομένων πελατών, προμηθευτών και άλλων λογαριασμών. Καταγραφή εισπράξεων και πληρωμών
- Καταχώρηση και συμφωνία τραπεζικών συναλλαγών
- Παρακολούθηση και διαχείριση εξωτερικών προμηθευτών
- Αρχειοθέτηση και διατήρηση των εγγράφων του λογιστηρίου
- Προετοιμασία μηνιαίου κλεισίματος λογαριασμών (Ισοζύγιο μήνα)
- Συνδρομή στον προγραμματισμό του προϋπολογισμού για το 2025 και εξασφάλιση αυστηρότερου ελέγχου του κόστους, ιδίως στο τμήμα F&B