Γίνετε μέλος της ομάδας μας και γίνετε η φωνή των μεγαλύτερων τηλεπικοινωνιακών παρόχων της Γερμανίας στην Ελλάδα μαζί με περισσότερους από 1500 συναδέλφους! Δεν έχει σημασία αν δεν έχετε ήδη εμπειρία στην τηλεφωνία. Είναι σημαντικό να μιλάτε γερμανικά και να θέλετε να μάθετε νέα πράγματα!
Καθήκοντα
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων πελατών και διασφάλιση γρήγορης και σωστής επίλυσης του ζητήματος
- Παροχή ακριβών πληροφοριών και συμβουλών στους πελάτες σχετικά με διάφορα τηλεπικοινωνιακά προϊόντα και υπηρεσίες
- Παροχή βοήθειας στους πελάτες για την αντιμετώπιση τεχνικών προβλημάτων με τις συσκευές και τη συνδεσιμότητά τους
- Αποτελεσματική διαχείριση και επίλυση παραπόνων πελατών με επαγγελματικό και έγκαιρο τρόπο
- Συνεργασία με άλλα τμήματα για τη διασφάλιση αποτελεσματικής επικοινωνίας και επίλυσης ζητημάτων πελατών
- Ακολουθήστε τις πολιτικές και τις διαδικασίες της εταιρείας για να διασφαλίσετε την ικανοποίηση των πελατών και να διατηρήσετε τη φήμη της εταιρείας για εξαιρετική εξυπηρέτηση