Καλώς ήρθατε στην Domes!
Η Domes Resorts είναι μία από τις κορυφαίες και πολυβραβευμένες Εταιρείες Φιλοξενίας στην Ελλάδα και μία από τις ταχύτερα ανερχόμενες στην Ευρώπη.
Με παρουσία στην Κρήτη, τα Ιόνια Νησιά, τη Χαλκιδική, τις Κυκλάδες, την Αθήνα και την Πορτογαλία, όλοι οι προορισμοί μας έχουν επιλεγεί ώστε να προσφέρουν εμπνευσμένες ιδέες, και μοναδικές εμπειρίες στον επισκέπτη, μέσω 4 καινοτόμων Brands, αλλά και της συνεργασίας μας με τα μεγαλύτερα Ξενοδοχειακά Brand, όπως της Marriott και της Hilton.
Οι άνθρωποί μας, αποτελούν δομικό συστατικό της επιτυχίας μας. Υποστηρίζουμε τη δύναμη της ομάδας, προσφέροντας σε όλους την ευκαιρία να αναπτυχθούν σε ένα προοδευτικό και καινοτόμο εργασιακό περιβάλλον με πάθος και επιμονή. Η ομαδική εργασία, η ακεραιότητα και η εξέλιξη είναι μόνο ορισμένοι από τους λόγους, που σχεδόν 2000 εργαζόμενοι κάθε χρόνο, εμπιστεύονται το μέλλον τους στη Domes Resorts.
Domes Noruz Kassandra
Αυτή τη στιγμή προσλαμβάνουμε για το Domes Noruz Kassandra, ένα 5* ξενοδοχείο στην Κασσάνδρα Χαλκιδικής, Προσωπικό Ασφαλείας/Security, για την σεζόν του 2025.
Requirements
Μερικές από τις αρμοδιότητες:
- Παρακολούθηση της εισόδου και εξόδου των επισκεπτών και των εργαζομένων για την αποτροπή παραβάσεων ή εγκληματικών ενεργειών.
- Διασφάλιση ότι όλοι οι χώροι του ξενοδοχείου (διαμερίσματα, εστιατόρια, αίθουσες συνεδριάσεων, χώροι στάθμευσης κ.λπ.) είναι ασφαλείς και προστατευμένοι από κλοπές, ζημιές ή άλλες απειλές.
- Αντιμετώπιση καταστάσεων έκτακτης ανάγκης, όπως πυρκαγιές, φυσικές καταστροφές ή ιατρικές ανάγκες, και παροχή πρώτων βοηθειών, εφόσον απαιτείται, έως ότου φτάσει η ειδική βοήθεια.
- Πρόληψη έκτακτων καταστάσεων μέσω της εκπαίδευσης του προσωπικού του ξενοδοχείου και των επισκεπτών για την κατάλληλη συμπεριφορά σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή σε απειλή ασφαλείας.
- Καταγραφή & αναφορά κάθε περιστατικού που μπορεί να επηρεάσει την ασφάλεια του ξενοδοχείου, όπως συμπεριφορές που είναι ύποπτες, ατυχήματα ή παραβάσεις.
- Συνεργασία με τη διοίκηση του ξενοδοχείου για την εφαρμογή των πολιτικών ασφαλείας και τη βελτίωση των διαδικασιών προστασίας.
- Αλληλεπίδραση με τους επισκέπτες του Ξενοδοχείου, σε περιπτώσεις ανάγκης, προσφέροντας υποστήριξη σε περίπτωση αναγκαίας πληροφόρησης ή παραπόνων.