Η
BRINKS, με παρουσία στην Ελλάδα από το 1982, είναι πρωτοπόρος στον κλάδο της διακίνησης χρηματικών αξιών και της παροχής υπηρεσιών ασφαλείας. Σήμερα, απασχολούμε περισσότερους από 2.500 εργαζόμενους, προσφέροντας σταθερές ευκαιρίες καριέρας.
Στη
BRINKS η επιτυχία μας βασίζεται στην ομάδα μας. Μαζί πετυχαίνουμε, μαζί εξελισσόμαστε και μαζί χτίζουμε την επόμενη ημέρα.
Αυτή την περίοδο αναζητάμε
Customer Support Agent (1st Level) για την τεχνική απομακρυσμένη υποστήριξη των συστημάτων των Ηλεκτρονικών Χρηματοκιβωτίων Compusafe και των Συστημάτων Συναγερμών, με σκοπό την διασφάλιση της ομαλής και αποτελεσματικής λειτουργίας τους.
Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα συμμετάσχει ενεργά στη δημιουργία της νέας ομάδας εξυπηρέτησης πελατών της
BRINKS που στοχεύει στην παροχή μιας εξαίρετης εμπειρίας πελάτη.
Ο ρόλος σου:- Παρέχεις τηλεφωνική και γραπτή (email/chat) τεχνική υποστήριξη στους πελάτες μας, με στόχο την επίλυση θεμάτων για τα συστήματα Compusafe και Alarm, συμπεριλαμβανομένου του εντοπισμού και της αποκατάστασης τυχόν μηχανικών και ηλεκτρονικών προβλημάτων.
- Διαχειρίζεσαι και εισάγεις τα αιτήματα υποστήριξης των πελατών στο CRM της Εταιρείας
- Συνεργάζεσαι εσωτερικά με τα υπόλοιπα τμήματα για την επίλυση πιο σύνθετων τεχνικών ζητημάτων
- Επικοινωνείς με τους πελάτες με στόχο την ενημέρωση τους για την πορεία των αιτημάτων τους και την παροχή οδηγιών για την αποτελεσματική επίλυση τους