Η G&G Innovations, αναζητά Γραμματειακή Υποστήριξη για τα γραφεία της εταιρείας στη Παιανία.
Αρμοδιότητες:
- Διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρείας και διασφάλιση της έγκαιρης επικοινωνίας και ανακατεύθυνσης των μηνυμάτων, όπου αυτό είναι απαραίτητο
- Διαχείριση έντυπων ή ηλεκτρονικών εγγράφων των γραφείων, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης δεδομένων και της αρχειοθέτησης
- Διαχείριση των αποθεμάτων των αναλωσίμων των γραφείων (παρακολούθηση αποθέματος σε γραφική ύλη, χαρτικά και μελάνια και παραγγελία στους προμηθευτές, αναλώσιμα καθαρισμού, κουζίνας κ.α.)
- Ανάληψη περιστασιακών καθηκόντων υπαλλήλου υποδοχής
- Βοήθεια σε καθημερινά διοικητικά καθήκοντα, συμπεριλαμβανομένης της προετοιμασίας παρουσιάσεων, εταιρικών εγγράφων, διαχείρισης συμβάσεων και τιμολόγησης και άλλου εμπιστευτικού υλικού
- Διαχείριση βάσεων δεδομένων και συστημάτων αρχειοθέτησης σε καθημερινή βάση
- Διαχείριση αλληλογραφίας, λήψη και αποστολή δεμάτων
- Υποστήριξη στη σύνταξη προσφορών (αν αυτό κριθεί αναγκαίο)
- Υποστήριξη στη σύνταξη των φακέλων των διαγωνισμών (αν αυτό κριθεί αναγκαίο)
- Αναφορά για οποιονδήποτε εντοπισμό ζητημάτων που χρήζουν προσοχής ή βελτίωσης αναφορικά με την ασφάλεια του χώρου εργασίας.
- Συχνή επίβλεψη, διατήρηση και οργάνωση των χώρων (wc, κουζίνα, meeting rooms)