Πρωτοπορώντας τα τελευταία 45 χρόνια,
ο Όμιλος Mitsis είναι η μεγαλύτερη ιδιόκτητη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, καθοδηγούμενος από την
πελατοκεντρική του φιλοσοφία, την
οικογενειακή φροντίδα και την
αυθεντική ελληνική του ταυτότητα.Με
24 ξενοδοχεία, 8,000 δωμάτια και πάνω από
5,000 εργαζόμενουςσε 9 προορισμούς σε όλη την Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Αθήνα, τον Πειραιά, την Κέρκυρα, την Κρήτη, τα Καμένα Βούρλα, την Κω, τη Ρόδο, την Σαντορίνη και τη Χαλκιδική, ο Όμιλος προσφέρει ένα πλούσιο μείγμα φιλοξενίας με εξαιρετικές υπηρεσίες, μοναδικές τοποθεσίες, άψογες εγκαταστάσεις, εκλεπτυσμένη γαστρονομία και ένα ευρύ φάσμα επιλογών και εμπειριών στους πελάτες του.
Μέσα από ένα οικογενειακό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας μεταμορφώνουμε κάθε επισκέπτη μας σε επίτιμο φιλοξενούμενο, προσφέροντας αξέχαστες αναμνήσεις ζωής!Ο Όμιλος Mitsis προσφέρει νέες θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία του στην Κω:
Assistant Room Division Manager - KOS
Περιοχή: Κως
Τύπος Απασχόλησης: Εποχιακή – Πλήρης Απασχόληση
Ref: MI/ASRDK
Σκοπός
Ως Assistant RD Manager θα υποστηρίζεις τον RD Manager του ξενοδοχείου σε όλες τις εργασίες που αφορούν την εύρυθμη λειτουργία του τμήματος, την διατήρηση των υψηλών προτύπων εξυπηρέτησης, της παρακολούθησης των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας και την επίτευξη των στόχων του ξενοδοχείου.
Αρμοδιότητες
- Οργανώνει και εποπτεύει τη λειτουργία των τμημάτων Υποδοχής, Κρατήσεων, Συντήρησης και Κήπων.
- Διαχειρίζεται διαδικασίες allocation ,Check In, Check Out, καθώς και αιτήματα επισκεπτών.
- Υλοποιεί́ το μηνιαίο πλάνο διαχείρισης των Social Media, επιβλέπει και ανταποκρίνεται στα OnLine Review των πελατών.
- Συμμετέχει στην διαμόρφωση των στόχων των τμημάτων ευθύνης του βάσει του καθορισμένου ετήσιου προϋπολογισμού και τα πρότυπα ποιότητας.
- Φροντίζει για τη μεγιστοποίηση των πωλήσεων.
- Ελέγχει το περιεχόμενο των Tour Operator brochures κι επικοινωνεί́ τακτικά́ με τους Tour Operators για την ανανέωσή τους.
- Συμμετέχει ενεργά στη διαδικασία στελέχωσης των θέσεων εργασίας του Ξενοδοχείου, σύμφωνα με την εταιρική πολιτική και τις αξίες του Ομίλου.
- Παρακολουθεί την πορεία απόδοσης του προσωπικού, την επαγγελματική παρουσία και συμπεριφορά τους, αξιολογεί, καθοδηγεί και διαμορφώνει πλάνο ανάπτυξης των εργαζομένων βάσει εκπαιδευτικών αναγκών.
- Εφαρμόζει τους στόχους και τις διαδικασίες σύμφωνα με τα πρότυπα ποιότητας του Ομίλου.