Είμαστε μια εταιρεία υψηλής τεχνολογίας με έδρα το Ωραιόκαστρο της Θεσσαλονίκης. Σχεδιάζουμε, αναπτύσσουμε και κατασκευάζουμε εκτυπωτές inkjet για ρούχα και ύφασμα (DTG και DTF) από το 2006 και εξάγουμε σε 50+ χώρες.
Αναζητούμε Τεχνικό Υποστήριξης για να εκπαιδεύει και να βοηθάει τους αντιπροσώπους και πελάτες με τεχνικά προβλήματα κατά τη χρήση των προϊόντων μας. Θα πρέπει να μπορείς να κάνεις διάγνωση σε προβλήματα software και hardware και να βοηθάς τους πελάτες να λύσουν προβλήματα on site και remote. Οι αρμοδιότητες της θέσης περιλαμβάνουν παροχή υποστήριξης από την έδρα της εταιρείας, στο χώρο του πελάτη στην Ελλάδα καθώς και ταξίδια στο εξωτερικό για την εκπαίδευση των αντιπροσώπων μας.
Αν σου αρέσει να λύνεις τεχνικά προβλήματα και μπορείς να εξηγείς τεχνικές λεπτομέρειες με απλά λόγια θα θέλαμε να σε γνωρίσουμε.
Η επιτυχία σε αυτόν τον ρόλο προϋποθέτει καλή τεχνική αντίληψη και ικανότητα στην επικοινωνία στα Αγγλικά.
Αρμοδιότητες
- Διάγνωση και επίλυση προβλημάτων software, hardware.
- Παροχή τεχνικής υποστήριξης τηλεφωνικά, με email, chat, video call καθώς και στον χωρο του πελάτη.
- Ανάλυση και αναφορά δυσλειτουργιών και επικοινωνία τους στα υπόλοιπα τμήματα (πχ R&D team)
- Ταξίδια στο εξωτερικό για εκπαίδευση των τεχνικών των αντιπροσώπων, επίλυση προβλημάτων σε πελάτες και για συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις.