Η LUIGI στο πλαίσιο της ανάπτυξής της, αναζητά νέο μέλος για να ενταχθεί στο τμήμα After Sales Customer Care της εταιρείας.
Τοποθεσία Θέσης : εξ αποστάσεως (remote)
Περιγραφή Θέσης :
- Διαχείριση παραγγελιών & παρακολούθηση παράδοσης μέσω εφαρμογής
- Επικοινωνία με συνεργαζόμενες μεταφορικές εταιρείες για την πορεία δεμάτων
- Συλλογή ανάδρασης από πελάτες σχετικά με την ποιότητα προϊόντων & προτάσεις βελτίωσης
- Επικοινωνία με πελάτες για επίλυση προβλημάτων μετά την αγορά προϊόντων
- Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα