Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
11/02/2025

Γραμματειακή Υποστήριξη

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΠΕΙΡΑΙΑΣ | ΠΡΟΑΣΤΙΑ ΠΕΙΡΑΙΑ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση

Περιγραφή

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email)
  • Αρχειοθέτηση έντυπων και ηλεκτρονικών εγγράφων
  • Διαχείριση, συντονισμός και εκτέλεση διοικητικών καθηκόντων
  • Διαχείριση επικοινωνίας με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες, εξασφαλίζοντας ομαλή ροή εργασιών
  • Διαχείριση των παραγγελιών υλικών από το εσωτερικό και το εξωτερικό και διεκπεραίωση αυτών
  • Διαχείριση τιμολογίων, εισπράξεων και πληρωμών
  • Οργάνωση προγραμμάτων και ραντεβού για καταδύσεις
  • Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών
  • Οργάνωση & διαχείριση αναγκών του γραφείου
  • Υποστήριξη της ομάδας στις καθημερινές λειτουργίες και στα social media 

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε θέση γραμματειακής υποστήριξης και εξυπηρέτησης πελατών 
  • Προϋπηρεσία σε επιχειρησιακό ρόλο με έμφαση την οργάνωση, συντονισμό, σε τομείς όπως τιμολόγηση και back office πωλήσεων 
  • Γνώση της αγγλικής γλώσσας τόσο στον γραπτό όσο και στον προφορικό λόγο (επιπλέον γλώσσες θα εκτιμηθούν) 
  • Άριστος χειρισμός υπολογιστή και όλων των εργαλείων του MS Office (excel, power point, office, outlook, κτλ) 

Επιθυμητά Προσόντα:

  • Εμπειρία στον τουρισμό ή στις θαλάσσιες δραστηριότητες
  • Γνώση του προγράμματος Pylon για τιμολόγηση και διαχείριση αποθήκης
  • Φιλική και εξωστρεφής προσωπικότητα
  • Δυνατότητα πολλαπλών εργασιών, καθορισμού προτεραιοτήτων και αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνου.
  • Άμεση ανταπόκριση στις κλήσεις πελατών έτσι ώστε να παρέχετε ακριβείς, ικανοποιητικές απαντήσεις στα ερωτήματα και τις ανησυχίες τους.
  • Εμπειρία στον κλάδο των καταδύσεων θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.