Η INGLOBE για λογαριασμό ξενοδοχείου 5 αστέρων στην Τωρωνη Χαλκιδικης ζητά υποψήφιους για την κάλυψη της θέσης Receptionist.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΣΚΟΠΟΣ
H οργάνωση και ομαλή λειτουργία του τμήματος υποδοχής, σε σχέση με τους όρους διαμονής και αναχώρησης πελατών. Η έγκαιρη ανταπόκριση σε θέματα που αφορούν εξυπηρέτηση πελατών σε όλα τα επίπεδα.
ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Από 15 Φεβρουαρίου 2017 έως 30 Νοεμβρίου 2017.
ΤΥΠΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
Πλήρους (8ωρο ημερησίως / 6 ημέρες την εβδομάδα).
ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΕΣ
- Επιβεβαιώνει ότι όλες οι αφίξεις της ημέρας θα πάρουν το προγραμματισμένο δωμάτιο στην προκαθορισμένη ώρα. Η συνεννόηση γίνεται με το Τμήμα Ορόφων. Ελέγχει αν υπάρχουν εκκρεμείς αφίξεις η αναχωρήσεις και αναφέρει στον F.O.M.
- Γνωρίζει τις ώρες λειτουργίας όλων των τμημάτων, όλες τις ανέσεις και διευκολύνσεις που παρέχει το συγκρότημα, καθώς και τις κατά καιρούς εκδηλώσεις (βραδιές με ζωντανή μουσική , κυπριακές κλπ) που διοργανώνει το ξενοδοχείο
- Γνωρίζει τις πλησιέστερες διαθέσιμες συγκοινωνίες και αυτές μεταξύ πόλεων, τα αξιοθέατα της πόλης και τυχόν σημαντικές εκδηλώσεις. Έχει πάντα διαθέσιμους χάρτες και πληροφοριακό υλικό για εξυπηρέτηση των πελατών
- Παραλαμβάνει και ενημερώνεται από την προηγούμενη βάρδια. Παραδίδει και ενημερώνει την επόμενη. Ελέγχει την ορθότητα του ταμείου, και τη διαδικασία τήρησης κλειδιών
- Ελέγχει το φωτισμό και τη μουσική στο χώρο της υποδοχής
- Ελέγχει για τυχόν εκκρεμείς βλάβες και αναφέρει στον F.O.M. Αν εντοπίσει βλάβες που δεν διορθώθηκαν, τις μεταφέρει στο Maintenance report της ημέρας
- Συμπληρώνει το ‘Ημερήσιο Ενημερωτικό Δελτίο’ και στέλνει ηλεκτρονικά το έντυπο σε όλους τους τμηματάρχες
- Ενημερώνεται για την ισοτιμία συναλλάγματος την πρόβλεψη καιρού και διασφαλίζει ότι υπάρχουν διαφημιστικά φυλλάδια
- Ενημερώνεται για την γενική διαθεσιμότητα των τύπων δωματίων του ξενοδοχείου προς ενοικίαση για την ημέρα.
- Εκδίδει όλα τα τιμολόγια αναχωρήσεων της ημέρας. Ελέγχει τους λογαριασμούς και δελτία κράτησης των αφίξεων της προηγούμενης μέρας και αρχειοθετεί
- Φροντίζει ο χώρος εργασίας του να είναι πάντα τακτοποιημένος. Ελέγχει σε τακτά διαστήματα την καθαριότητα του σαλονιού και βεραντών
- Γνωρίζει και εφαρμόζει τις διαδικασίες αφίξεων και αναχωρήσεων, καθώς και όλες τις διαδικασίες του τμήματος
- Σε περίπτωση ατυχήματος ή επείγοντος περιστατικού, ενημερώνει τον Προϊστάμενο ή τον Δ/ντή Υπηρεσίας ή όποιο άλλο άτομο της Διευθυντικής Ομάδας βρίσκεται παρών
- Έχει σαφή κατανόηση των διαδικασιών ασφάλειας του ξενοδοχείου. Αναφέρει παράπονα και καταγγελίες στο Διευθυντή Τμήματος
- Να πραγματοποιεί οποιαδήποτε πρόσθετα καθήκοντα που του ορίζονται από τη Διεύθυνση