Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
27/11/2024

Υπάλληλος υποδοχής - Reception

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΣΙΘΩΝΙΑ | ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ

Περιγραφή

Το ξενοδοχείο 4* Lagomandra Hotel and Spa που βρίσκεται στην Σιθωνία Χαλκιδικής, αναζητεί για την νέα τουριστική περίοδο 2025:

Υπάλληλο υποδοχής - Reception

Αρμοδιότητες:

  • Ενημερώνει το ξενοδοχειακό πρόγραμμα για κρατήσεις ή ακυρώσεις
  • Ελέγχει την πληρότητα και υποβάλλει αναφορές στο τμήμα Πωλήσεων και στον Διευθυντή
  • Υποδέχεται τους πελάτες του ξενοδοχείου
  • Διεκπεραιώνει τις διαδικασίες των check in και check out των πελατών (επιβεβαιώνει τα στοιχεία τους, τους ενημερώνει για τους τρόπους πληρωμής)
  • Ενημερώνει τους πελάτες για τις παροχές του ξενοδοχείου και δίνει πληροφορίες για τοπικά αξιοθέατα και υπηρεσίες
  • Απαντά σε αιτήματα ή/και παράπονα των πελατών με ακρίβεια και αμεσότητα και ενημερώνει τον Guest Relation
  • Ενημερώνει τα τμήματα Οροφοκομίας και Συντήρησης για την παρέμβαση και αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων ή παραπόνων
  • Παρακολουθεί τους λογαριασμούς των πελατών και ελέγχει τις χρεώσεις
  • Συντάσσει reports και ενημερώνει το Front Office Manager ή τον Hotel Manager
  • Διασφαλίζει ότι ο χώρος της υποδοχής είναι τακτοποιημένος

Απαραίτητα Προσόντα

  • Πτυχίο σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων, εσωτερικού ή εξωτερικού
  • Τουλάχιστον 3 χρόνια προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχεία τεσσάρων ή πέντε αστέρων
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Πολύ καλή γνώση δεύτερης γλώσσας (Γερμανικά κυρίως)
  • Γνώση χρήσης προγραμμάτων Ηλεκτρονικών Υπολογιστών – Microsoft office
  • Αποτελεσματική λειτουργία του τμήματος υποδοχής του ξενοδοχείου
  • Γνώση ξενοδοχειακών συστημάτων ERP (Ermis)
  • Ικανότητα ευχάριστης επικοινωνίας με τους πελάτες
  • Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
  • Ομαδικό πνεύμα

Παροχές

  • Δυνατότητες Εξέλιξης
  • Επαγγελματικό Περιβάλλον Εργασίας
  • Συνεχής εκπαίδευση
  • Διατροφή & στέγη

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.