Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

18/10/2024

Front Office Manager

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΙΕΚ

Περιγραφή

Η ξενοδοχειακή αλυσίδα ACROSS Hotels & Resorts,

με 10 ξενοδοχειακές μονάδες σε όλη την Ελλάδα

- Χαλκιδική , Κέρκυρα , Σύβοτα, Ικαρία, Ζάκυνθος  Καρπενήσι , Αγρίνιο, Σάμο -

ζητά για πρόσληψη 

FRONT OFFICE MANAGER

Κωδικός θέσης: FOM 10/2024

O υποψήφιος /α θα αναλάβει την οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία της υποδοχής των ξενοδοχειακών μονάδων της εταιρείας.

Κύρια Καθήκοντα:

  • Οργάνωση των front office desks των ξενοδοχειακών μονάδων της εταιρείας, διατήρηση και έλεγχος της εύρυθμης λειτουργίας αυτών.
  • Συνεχής έλεγχος της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών της ρεσεψιόν της κάθε μονάδας σε συνάρτηση με τα standarts της εταιρείας.
  • Εκπαίδευση προσωπικού , που θα στελεχώσουν τις ρεσεψιόν των ξενοδοχείων.
  • Έλεγχος τιμών και μεγιστοποίηση των εσόδων της κάθε μονάδας μέσω του front office desk των ξενοδοχείων.
  • Σε συνεργασία με τον Υπεύθυνο Προσωπικού, είναι υπεύθυνος για το προσωπικό της υποδοχής των ξενοδοχείων της εταιρείας: ωράρια εργασίας, συνθήκες εργασίας και διαμονής, διαδικασίες πρόσληψης εργαζομένων  του ξενοδοχείου, εμφάνιση και συμπεριφορά προσωπικού στο χώρο εργασίας, διασφάλιση ομαδικότητας και ομαλής συνεργασίας, επίλυση προβλημάτων προσωπικού.
  • Διαχείριση σχέσεων πελατών, διαχείριση παραπόνων και δυνατότητα επίλυσης προβλημάτων πελατών.
  • Τήρηση των διαδικασιών και των standarts της εταιρείας.

Απαραίτητα Προσόντα

  •  Απόφοιτος /η σχολής τουριστικών επιχειρήσεων
  • 4ετής τουλάχιστον προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχείο 3 ή 4 αστέρων
  • Άριστη γνώση Η/Υ και MicrosoftOffice
  • Γνώση ξενοδοχειακού προγράμματος κρατήσεων
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Επιθυμητή η γνώση επιπλέον ξένων γλωσσών
  • Δυνατότητα μετακινήσεων σε όλες τις ξενοδοχειακές μονάδες της εταιρείας
  • Οργανωτικές, διοικητικές και ηγετικές ικανότητες
  • Επικοινωνιακές ικανότητες, ώστε να εξασφαλίζεται άριστο κλίμα εμπιστοσύνης και συνεργασίας
  • Ευελιξία και ικανότητα διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων, κρίσεων και παραπόνων πελατών
  • Υπευθυνότητα, διορατικότητα, διαλλακτικότητα
  • Δυνατότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης

Παροχές

  • Δυνατότητα μακρόχρονης απασχόλησης και επαγγελματικής εξέλιξης
  • Πολύ καλές αποδοχές αναλόγως των αντίστοιχων προσόντων του υποψηφίου
  • Διαμονή, Διατροφή, Ασφάλιση
  • Πνεύμα συνεργασίας και εμπιστοσύνης με την ανώτερη διοίκηση