Ο κάτοχος της συγκεκριμένης θέσης επιδιώκει την ομαλή καθημερινή λειτουργία της υποδοχής του ξενοδοχείου και τα κύρια καθήκοντα περιλαμβάνουν τις αφίξεις, τις αναχωρήσεις, τις υπηρεσίες θυρωρείου και διευθέτησης αναγκών των πελατών.
- Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση και γνώση χειρισμού των λειτουργιών του τμήματος
- Πτυχίο στα Τουριστικά θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν
- Άριστη γνώση αγγλικών. Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν
- Γνώσεις Η/Υ - Microsoft Office και ξενοδοχειακών προγραμμάτων (όπως Pylon)
- Ομαδικότητα στην εργασία και ικανότητα διαπροσωπικής επικοινωνίας
- Ευχάριστη και φιλική προσωπικότητα με πηγαία διάθεση για φιλοξενία και εξυπηρέτηση επισκεπτών, πάντα με ευγένεια και άρτια επαγγελματική εμφάνιση
- Να διατηρεί καλές σχέσεις και επικοινωνία με τους πελάτες και διάθεση για τη σωστή και άμεση επίλυση κάθε αιτήματος ή προβλήματος
- Ευελιξία και προσαρμοστικότητα σε απαιτητικές καταστάσεις και ικανότητα εργασίας υπό πίεση, με υπευθυνότητα και αντοχή