Θέλεις να αξιοποιήσεις τις οργανωτικές και επικοινωνιακές σου δεξιότητες και να εργαστείς ως Γραμματέας Πωλήσεων; Αν επιθυμείς να εξελίξεις την καριέρα σου σε θέση Διοικητικής Υποστήριξης, κάνε αίτηση σου τώρα!
Αρμοδιότητες
Οι αρμοδιότητές σου ως Γραμματέας Πωλήσεων θα είναι:
- Διαχείριση Τηλεφωνικού Κέντρου και εξυπηρέτηση πελατών
- Αρχειοθέτηση και οργάνωση βάσεων δεδομένων (Pylon)
- Καταγραφή παραγγελιών και παρακολούθηση της εξέλιξής τους.
- Σύνταξη προσφορών και ενημέρωση πελατών για προϊόντα και υπηρεσίες.
- Τήρηση αρχείου πελατών, προμηθευτών και εγγράφων.
- Διαχείριση τιμολογίων και βασικών λογιστικών εργασιών (π.χ. αρχειοθέτηση αποδείξεων).
- Παρακολούθηση αποθεμάτων και προγραμματισμός παραγγελιών.
- Σύνταξη και διαχείριση εγγράφων (π.χ. συμβάσεις, συμφωνίες).