Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

8/4/2024

Γραμματειακή Υποστήριξη - Γραμματεία Διοίκησης

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΕΥΟΣΜΟΣ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ)

Περιγραφή

Ο όμιλός μας, που δραστηριοποιείται 40+ έτη στον κλάδο της ανάπτυξης και κατασκευής ακινήτων ιδιωτικών έργων σε Ελλάδα και Ρουμανία, αναζητά Υπάλληλο Υποδοχής / Τηλεφωνικό Κέντρο / Γραμματεία Διοίκησης, με έδρα στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.

Προσφέρεται θέση εργασίας μερικής ή πλήρους απασχόλησης με ασφαλιστική κάλυψη και extra παροχές.

Η ομάδα μας μεγαλώνει...έλα μαζί μας κι εσύ!

Αρμοδιότητες

  • Λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης, των στελεχών και των πελατών/εξωτερικών συνεργατών
  • Διαχειρίζεται και δρομολογεί εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, emails, αλληλογραφία και μηνύματα με ακρίβεια
  • Συντάσσει emails, reports, παρουσιάσεις, memos, για λόγους εσωτερικής ή εξωτερικής επικοινωνίας
  • Οργανώνει συναντήσεις και meetings και ενημερώνει τα ημερολόγια των στελεχών
  • Οργανώνει/Βοηθά στην οργάνωση εσωτερικών ή εξωτερικών εκδηλώσεων
  • Διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από ανώτερα διευθυντικά στελέχη
  • Ρυθμίζει τις διαδικασίες των επαγγελματικών ταξιδιών (κρατήσεις εισιτηρίων, διαμονή)
  • Ενημερώνει και διατηρεί την πολιτική και τις διαδικασίες του γραφείου
  • Υποδέχεται και εξυπηρετεί πελάτες και συνεργάτες 
  • Ελέγχει και αναπληρώνει τα αποθέματα (αναλώσιμα είδη) του γραφείου ως Office Manager

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ή ως Personal/Executive Assistant
  • Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office 365 (ιδιαίτερα Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή Marketing θα εκτιμηθεί
  • Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας (English Proficiency θα εκτιμηθεί)
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
  • Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες, ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και ιεράρχησης προτεραιοτήτων
  • Δεξιότητες multitasking, διαχείρισης χρόνου και ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (e-calendars, εκτυπωτές κ.ά.)
  • Κάτοχος διπλώματος οδήγησης κατηγορίας Β' 
  • Διακριτικότητα, εμπιστευτικότητα, ευελιξία και προσαρμοστικότητα


Παροχές

  • Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης και ανόδου 
  • Δυνατότητα εξέλιξης μέσω συνεχούς εκπαίδευσης και παρακολούθησης σεμιναρίων 
  • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών αναλόγως προσόντων και εμπειρίας
  • Πλήρης ή μερική απασχόληση με ασφαλιστική κάλυψη και extra παροχές

Για τυχόν απορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε καθημερινά 09.00 - 18.00 στο 2310 772 777