Ο όμιλός μας, που δραστηριοποιείται 40+ έτη στον κλάδο της ανάπτυξης και κατασκευής ακινήτων ιδιωτικών έργων σε Ελλάδα και Ρουμανία, αναζητά Υπάλληλο Υποδοχής / Τηλεφωνικό Κέντρο / Γραμματεία Διοίκησης, με έδρα στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης.
Προσφέρεται θέση εργασίας μερικής ή πλήρους απασχόλησης με ασφαλιστική κάλυψη και extra παροχές.
Η ομάδα μας μεγαλώνει...έλα μαζί μας κι εσύ!
Αρμοδιότητες
- Λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης, των στελεχών και των πελατών/εξωτερικών συνεργατών
- Διαχειρίζεται και δρομολογεί εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, emails, αλληλογραφία και μηνύματα με ακρίβεια
- Συντάσσει emails, reports, παρουσιάσεις, memos, για λόγους εσωτερικής ή εξωτερικής επικοινωνίας
- Οργανώνει συναντήσεις και meetings και ενημερώνει τα ημερολόγια των στελεχών
- Οργανώνει/Βοηθά στην οργάνωση εσωτερικών ή εξωτερικών εκδηλώσεων
- Διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από ανώτερα διευθυντικά στελέχη
- Ρυθμίζει τις διαδικασίες των επαγγελματικών ταξιδιών (κρατήσεις εισιτηρίων, διαμονή)
- Ενημερώνει και διατηρεί την πολιτική και τις διαδικασίες του γραφείου
- Υποδέχεται και εξυπηρετεί πελάτες και συνεργάτες
- Ελέγχει και αναπληρώνει τα αποθέματα (αναλώσιμα είδη) του γραφείου ως Office Manager