Η Mellon Technologies, μητρική εταιρεία του Ομίλου Εταιρειών Mellon, κατέχει ηγετικό ρόλο στο χώρο των ηλεκτρονικών συναλλαγών, των υπηρεσιών τηλεφωνικής εξυπηρέτησης καθώς επίσης και των υπηρεσιών business process outsourcing αναζητά
Υπαλλήλους Τηλεφωνικού Κέντρου για Εξυπηρέτηση Υφιστάμενου Πελατολογίου
Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την διαχείριση εξερχομένων κλήσεων σε υφιστάμενο πελατολόγιο κορυφαίου παρόχου Ηλεκτρικής Ενέργειας με σκοπό τόσο τον έλεγχο του βαθμού ικανοποίησης του Πελάτη , όσο και την κάλυψη συγκεκριμένων αναγκών των πελατών. Επιπλέον, ο/η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την διαχείριση εξερχομένων κλήσεων σε υφιστάμενους Πελάτες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για τη σύναψη διακανονισμού.
Λεπτομέρειες εργασίας:
Ωράριο εργασίας:
Δευτέρα με Παρασκευή - σταθερό πρωινό 10.00-18.00 & μια εβδομάδα τον μήνα απογευματινό 12.00-20.00.
Requirements
- Απολυτήριο Λυκείου
- Άριστη γνώση της ελληνικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
- Εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες
- Άριστη χρήση υπολογιστών σε περιβάλλον Windows
- Υπευθυνότητα στη διαχείριση ευαίσθητων πληροφοριών
- Επαγγελματισμός και αξιοπιστία
- Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε αντίστοιχη θέση θα θεωρηθεί προσόν
Benefits
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Μηνιαίο Bonus βάσει επίτευξης στόχου
- Δυνατότητα υβριδικού μοντέλου απασχόλησης με παρουσία στην εταιρία όταν αυτό είναι απαραίτητο (πχ εκπαίδευση)
- Ευχάριστο, σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασίας
- Προοπτικές ανέλιξης εντός του Ομίλου