Η ICAP Employment Solutions, αναζητά νέα μέλη για την ομάδα της εξυπηρέτησης πελατών(εισερχόμενες επικοινωνίες) για λογαριασμό της 360 Connect, θυγατρικής εταιρίας του ομίλου VODAFONE.
Μπορείς τώρα να αναπτύξεις τις δεξιότητες σου και να εξελιχθείς επαγγελματικά σε ένα αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον στοχεύοντας σε προοπτικές εξέλιξης.
Αν σου αρέσει η εξυπηρέτηση και έχεις πελατοκεντρική φιλοσοφία,
στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου σημείωμα και γίνε μέλος της μεγαλύτερης ομάδας εξυπηρέτησης πελατών.
Πρόκειται για:
🔹 5νθήμερη 8ωρη απασχόληση
🔹Κυλιόμενο Ωράριο σε βάρδιες (Δευτέρα – Κυριακή με 2 ημέρες ρεπό)
🔹Διαχείριση εισερχομένων επικοινωνιών σε κανάλι φωνής ή chat- γραπτής επικοινωνίας
🔹Επεξήγηση θεμάτων εμπορικής φύσεως(ανάλυση & επεξήγηση λογαριασμών, κ.λ.π.)