Η αγγελία εργασίας έχει λήξει
Περιγραφή
ΚΥΡΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ
- Δημιουργία και Συντήρηση Αναφορών: Δημιουργία και συντήρηση αναφορών που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της εταιρίας. Αυτό περιλαμβάνει τη διαμόρφωση του reporting της εταιρείας και την ενημέρωση του ανάλογα με τις απαιτήσεις της επιχείρησης.
- Ανάλυση Νέων Αναγκών Reporting: Ανάλυση των νέων αναγκών στον τομέα του reporting που προκύπτουν από τις καθημερινές διαδικασίες και ανάπτυξη νέων αναφορών ανάλογα με αυτές τις ανάγκες.
- Τεκμηρίωση Αναφορών: Τεκμηρίωση των νέων και των υφιστάμενων αναφορών προκειμένου να διασφαλιστεί η αποτελεσματική χρήση και η κατανόησή τους από τους χρήστες.
- Συνεργασία σε Νέα Projects: Συνεργασία με άλλα τμήματα της εταιρείας στην υλοποίηση νέων projects που εμπλέκουν το τμήμα Analytics & Operations, προκειμένου να διασφαλιστεί η ομαλή ενσωμάτωση και η αποτελεσματική λειτουργία των αναφορικών συστημάτων.
- Διαχείριση Δεδομένων: Διαχείριση των επιχειρηματικών δεδομένων προκειμένου να διασφαλιστεί η ακρίβεια, η αξιοπιστία και η διαθεσιμότητά τους για τη διεξαγωγή αναλύσεων και τη δημιουργία αναφορών.
Απαραίτητα Προσόντα
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
- Εκπαίδευση και Εμπειρία: Απαιτείται πτυχίο σε πεδίο, όπως πληροφορική, διοίκηση επιχειρήσεων, οικονομία. Επιπλέον, εμπειρία σε ανάλυση επιχειρηματικών διαδικασιών ή σε τεχνικά περιβάλλοντα είναι συνήθως απαραίτητη.
- Αναλυτικές Δεξιότητες: Ο Business Analyst πρέπει να είναι ικανός να αναλύει πολύπλοκες διαδικασίες και προβλήματα, καθώς και να εντοπίζει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της επιχείρησης.
- Κατανόηση Επιχειρηματικών Αναγκών: Απαιτείται η ικανότητα να κατανοεί τους στόχους και τις ανάγκες της επιχείρησης και να τις μεταφράζει σε τεχνικές λύσεις.
- Διαχείριση Έργων: Κατανόηση των βασικών αρχών και μεθόδων διαχείρισης έργων, όπως Agile ή Waterfall, είναι επίσης σημαντική.
- Εξοικείωση με Εργαλεία Ανάλυσης: Γνώση εργαλείων ανάλυσης επιχειρηματικών διαδικασιών, όπως το Microsoft Visio ή το Lucidchart, μπορεί να απαιτείται.
- Διαχείριση Δεδομένων: Αναγνώριση της σημασίας των δεδομένων στη λήψη αποφάσεων και διαχείριση τους με στόχο την ανάλυση και την παραγωγή αναφορών.
- Κατανόηση των Επιχειρηματικών Διαδικασιών: Εξοικείωση με τις λειτουργίες της επιχείρησης και τις διαδικασίες της, ώστε να μπορεί να προτείνει βελτιώσεις και να προσαρμόζει τις τεχνικές λύσεις.
- Δυνατότητα Προτεραιοποίησης: Ικανότητα να διαχειρίζεται πολλές απαιτήσεις και καταστάσεις ταυτόχρονα, καθώς και να προτεραιοποιεί ανάλογα τις εργασίες του.
- Διαρκής Μάθηση και Ανάπτυξη: Η προθυμία για συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους ανάλυσης επιχειρηματικών διαδικασιών είναι απαραίτητη για την επιτυχή εκτέλεση των καθηκόντων του.
Δεξιότητες
- Εξαιρετικές δεξιότητες οργάνωσης
- Επικοινωνιακές δεξιότητες
- Υπευθυνότητα και αποτελεσματικότητα
- Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου και προτεραιοτήτων
- Ομαδικό πνεύμα εργασίας, διασφαλίζοντας εξαιρετικές διαπροσωπικές σχέσεις με τα μέλη της ομάδας.