Πρωτοπορώντας τα τελευταία 45 χρόνια, ο Όμιλος Mitsis είναι η μεγαλύτερη ιδιόκτητη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, καθοδηγούμενος από την πελατοκεντρική του φιλοσοφία, την οικογενειακή φροντίδα και την αυθεντική ελληνική του ταυτότητα.
Με 24 ξενοδοχεία και 5.000 εργαζόμενους σε Αθήνα, Χαλκιδική, Κέρκυρα, Κρήτη, Καμένα Βούρλα, Κω, Ρόδο και Σαντορίνη, ο Όμιλος προσφέρει ένα πλούσιο μείγμα φιλοξενίας με εξαιρετικές υπηρεσίες, μοναδικές τοποθεσίες, άψογες εγκαταστάσεις, εκλεπτυσμένη γαστρονομία και ένα ευρύ φάσμα επιλογών και εμπειριών στους πελάτες του.
Μέσα από ένα οικογενειακό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας μεταμορφώνουμε κάθε επισκέπτη μας σε επίτιμο φιλοξενούμενο, προσφέροντας αξέχαστες αναμνήσεις ζωής!
Ο Όμιλος Mitsis αναζητά νέες θέσεις εργασίας στα ξενοδοχεία του στην Κω:
Air Representative- KOS
Περιοχή: Κως
Τύπος Απασχόλησης: Εποχιακή – Πλήρης Απασχόληση
Ref: HO/ AIREPK
Σκοπός
Ως Εκπρόσωπος Αεροδρομίου, θα διαδραματίσετε κρίσιμο ρόλο στη διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας των υπηρεσιών μας στο αεροδρόμιο της Κω . Από την υποδοχή και εξυπηρέτηση των επισκεπτών κατά την άφιξή τους, έως τον συντονισμό των μεταφορών και την παροχή υποστήριξης καθ' όλη τη διάρκεια της διαμονής τους, θα είστε υπεύθυνοι για τη δημιουργία μιας θετικής και αξέχαστης εμπειρίας για τους επισκέπτες μας. Επιπλέον, θα έχετε την ευκαιρία να συνεργαστείτε στενά με διάφορα τμήματα του οργανισμού μας, όπως η υποδοχή, το τμήμα θυρωρείου και οι κρατήσεις, για να διασφαλίσετε την απρόσκοπτη επικοινωνία και την εξαιρετική εξυπηρέτηση.
Αρμοδιότητες
- Υποδέχεται και χαιρετά τους επισκέπτες κατά την άφιξή τους στο αεροδρόμιο.
- Βοηθάει τους επισκέπτες με τις αποσκευές και τις ρυθμίσεις μεταφοράς.
- Παρέχει πληροφορίες και βοήθεια στους επισκέπτες σχετικά με τη διαμονή τους, τις ανέσεις του ξενοδοχείου, τις υπηρεσίες και τα αξιοθέατα της περιοχής.
- Εξασφαλίζει τον έγκαιρο και αποτελεσματικό συντονισμό των μεταφορών των επισκεπτών προς και από το ξενοδοχείο.
- Διαχειρίζεται ερωτήματα, παράπονα και αιτήματα των επισκεπτών με επαγγελματισμό και προτεραιότητα στον πελάτη.
- Διατηρεί ακριβή αρχεία πληροφοριών επισκεπτών και στοιχείων πτήσεων.
- Συνεργάζεται με άλλα τμήματα για να διευκολύνει την αποτελεσματική επικοινωνία και να παρέχει μια απρόσκοπτη εμπειρία στους επισκέπτες.