Εταιρεία κοινοχρήστων στη Θεσσαλονίκη επιθυμεί να εντάξει στο ανθρώπινο δυναμικό της στέλεχος για θέση γραμματειακής υποστήριξης.
Η θέση αφορά εργασία πλήρους απασχόλησης Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00-17:00.
- Θα ανοιχτούν βιογραφικά μόνο με αντίστοιχα πτυχία και προσόντα που ζητούνται.
Περιγραφή θέσης εργασίας
Η θέση χωρίζεται σε 4 κεντρικούς πυλώνες:
Ο πρώτος αφορά:
- την αυτοματοποιημένη έκδοση κοινοχρήστων των πολυκατοικιών που διαχειρίζεται η εταιρεία
- την οργάνωση του προγράμματος εισπράξεων που θα πραγματοποιούνται από τον εισπράκτορα της εταιρείας
Ο δεύτερος αφορά:
- την οργάνωση και πληρωμή των λογαριασμών των πολυκατοικιών
- την πληρωμή των συνεργατών – προμηθευτών των πολυκατοικιών
- τον έλεγχο τραπεζικών πληρωμών πελατών και καταχώρησή τους στο πρόγραμμα κοινοχρήστων
Ο τρίτος αφορά:
- την εξυπηρέτηση πελατών τηλεφωνική και δια ζώσης
- την αποστολή προσφορών
- τη διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου
- τη διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας
- την αρχειοθέτηση και ταξινόμηση εγγράφων
- τη διαχείριση συναντήσεων
- καθημερινή ενημέρωση της ατζέντας της διεύθυνσης
Ο τέταρτος αφορά:
- την οργάνωση των τεχνικών εργασιών, δηλαδή την επικοινωνία με συνεργαζόμενους τεχνικούς για βλάβες που προκύπτουν στις πολυκατοικίες που διαχειρίζεται η εταιρεία