Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα

Η αγγελία εργασίας έχει λήξει

31/10/2024

Chief Operations Officer - Restaurant

Εστίαση

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΑΕΙ

Περιγραφή

Chief Operations Officer - Restaurant

Ο πελάτης μας διαθέτει ένα από τα πλέον γνωστά και κυρίαρχα στον κλάδο της εστίασης εστιατόρια της Θεσσαλονίκης. Αναζητά Chief Operations Officer (COO) για να αναλάβει την εφαρμογή ενός φιλόδοξου σχεδίου αναδιοργάνωσης και επέκτασης, να διοικήσει ένα ανθρώπινο δυναμικό εκατό και πλέον στελεχών και να διασφαλίσει την τήρηση του ετήσιου κεντροκοστικού προϋπολογισμού με συγκεκριμένες παραμέτρους μετρήσεων παραγωγικότητας.

Ο ρόλος του COO αναφέρεται ευθέως στον CEO της επιχείρησης, ενώ συνεργάζεται στενά με τον Head Chef, τον υπεύθυνο ανθρώπινων πόρων και τον CFO.

Καθήκοντα:

Γενικά Καθήκοντα – Υποχρεώσεις

  • Διαφύλαξη των αξιών και μετάδοση της φιλοσοφίας σε εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες
  • Ευθύνη επίβλεψης αποδοτικότητας των διαδικασιών, έλεγχος τήρησης τους και τη παροχή προτάσεων βελτίωσης
  • Δημιουργία θετικού εργασιακού κλίματος
  • Καθορισμός ποιοτικών και ποσοτικών στόχων της επιχείρησης
  • Έλεγχοι παραγωγικότητας
  • Διαχείριση κρίσεων
  • DPO (Data Protection Officer)
  • ESG Officer (Environmental, Social and Governance/Sustainability Officer)
  • Ανάλυση BPMS (Business Processes Management System)
  • Σύγκληση και οργάνωση ΔΣ
  • Εκπροσώπηση CEO

Λειτουργικά Καθήκοντα

  • Έλεγχος λειτουργίας καταστήματος υπό την έννοια της εποπτείας
  • Έλεγχοι δελτίων συμβάντων διευθυντών και προϊσταμένων
  • Διαχείριση λογαριασμών πελατών (εκπτώσεις-κεράσματα κ.α.)
  • Πλήρης διαχείριση καταστήματος και διασφάλιση συμμόρφωσης με τις πολιτικές και διαδικασίες
  • Επεμβάσεις και επίλυση έκτακτων καταστάσεων (αιτημάτων και παραπόνων πελατών, σφαλμάτων, βλαβών μηχανημάτων, κα) σε πρώτο στάδιο

Διοίκηση και Ανάπτυξη Προσωπικού

  • Διευθέτηση προβλημάτων προσωπικού σε συνεργασία με το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού
  • Τακτικά meetings με το προσωπικό για την επίλυση προβλημάτων ή δυσλειτουργιών, σε συνεργασία με το τμήμα του Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Αναγνωρίζει, αξιολογεί και επιλύει τυχόν προβλήματα
  • Ισότιμη και δίκαιη μεταχείριση, δίνοντας ίδιες ευκαιρίες σε όλους τους συνεργάτες

Απαραίτητα Προσόντα

Επιθυμητά τυπικά προσόντα:

  • MBA Executive και σπουδές στο πεδίο της οργανωμένης εστίασης ή τουριστικών επαγγελμάτων
  • Αγγλικά σε επίπεδο τουλάχιστο C1, με επιθυμητή και μια δεύτερη ξένη γλώσσα
  • Εξοικείωση με ηλεκτρονικά εργαλεία εστίασης, καθώς και BPMS, ERP, WMS, CRM, καθώς και MS Office
  • Προηγούμενη εμπειρία σε σχετική θέση, επιθυμητά στον κλάδο της εστίασης ή της φιλοξενίας

Απαραίτητες δεξιότητες:

  • Ιδιαίτερα ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες για δημιουργία ιδανικών επαγγελματικών σχέσεων με τους πελάτες
  • Ηγετικές ικανότητες, ικανότητα διαχείρισης και οργάνωσης προσωπικού, ομαδικότητα, ανθρωποκεντρική κουλτούρα
  • Πελατοκεντρική νοοτροπία και διάθεση για εξυπηρέτηση, διπλωματία
  • Οξυδέρκεια, αντίληψη, ικανότητα λήψης και εφαρμογής αποφάσεων, ανάληψης ευθύνης
  • Σωστή διαχείριση χρόνου, ορισμός προτεραιοτήτων, ικανότητα οργάνωσης και συντονισμού πολλών εργασιών
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια, συνέπεια στην εργασία, τυπικότητα, ικανότητα λειτουργίας υπό πίεση

Παροχές

Παρέχουμε:

  • Ελκυστικό πακέτο αποδοχών με bonus παραγωγικότητας
  • Διαρκή εκπαίδευση με πιστοποίηση παρακολούθησης

Παρακαλούμε η αίτησή σας να συμπεριλαμβάνει:

  • Europass CV
  • Cover letter
  • Δύο συστατικές επιστολές με τουλάχιστο τη μία από το χώρο της εστίασης

Προθεσμία αποστολής αιτήσεων: 20 Νοεμβρίου 2024