Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης. H Adecco, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Payroll Specialist
(Έδρα Θεσσαλονίκη)
Περιγραφή Θέσης
• Τήρηση μισθοδοσίας μισθωτών, ημερομισθίων και οικοδόμων
• Προετοιμασία και υπολογισμός μισθοδοσίας για όλο το προσωπικό (μισθωτών, ημερομισθίων και τεχνικού προσωπικού)
• Τήρηση διαδικασιών προσλήψεων, αποχωρήσεων, ωραρίων εργασίας, υπερωρίες κ.α.
• Καθημερινές υποβολές εντύπων στο Π.Σ. ΕΡΓΑΝΗ
• Διαχείριση βαρδιών / αδειών / ασθενειών
• Παρακολούθηση και διαχείριση ψηφιακής κάρτας εργασίας
• Υποβολή ΑΠΔ, ΕΦΚΑ, ΤΕΚΑ και παρακρατούμενων φόρων
• Παρακολούθηση και μελέτη ασφαλιστικών και εργατικών θεμάτων.
• Διαχείριση προγραμμάτων επιδοτούμενων θέσεων μέσω ΟΑΕΔ
• Επικοινωνία και εκπροσώπηση της εταιρίας στους ασφαλιστικούς φορείς και άλλες εργατικές αρχές (ΟΑΕΔ, ΛΑΕΚ, ΣΕΠΕ)
• Διαχείριση Οικοδομοτεχνικών έργων & Υποβολή εντύπων Ε12 (Δημόσιο, ιδιωτικό τεχνικό έργο, Ε12,ασφαλιστική ενημερότητα /λογαριασμοί Δημοσίου έργου)
• Ενημέρωση και επικοινωνία με τους υπεύθυνους τμημάτων για θέματα προσλήψεων και μισθοδοσίας
• Τήρηση όλων των αρχείων του προσωπικού με περιοδικό Payroll Reporting & Budgeting