Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
29/10/2024

Υπάλληλος Διοικητικής, Οικονομικής και Νομικής Συμμόρφωσης

Νομικά

Πόλη ΠΥΛΑΙΑ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Περιγραφή

Στέλεχος Διαχείρισης Υποθέσεων ΓΕΜΗ, TAXISnet και Διοικητικών Υποθέσεων σε Φορολογιστική και Συμβουλευτική Εταιρία.

Επισκόπηση

Το στέλεχος που διαχειρίζεται υποθέσεις που αφορούν το ΓΕΜΗ, το TAXISnet και άλλες διοικητικές διαδικασίες είναι υπεύθυνο για τη διαχείριση και τον συντονισμό όλων των νομικών και διοικητικών διαδικασιών που αφορούν την εταιρική συμμόρφωση με τις δημόσιες υπηρεσίες και τα ηλεκτρονικά συστήματα της χώρας. Ο ρόλος αυτός περιλαμβάνει τη διαχείριση υποθέσεων που σχετίζονται με την καταχώριση εταιριών στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ), τις φορολογικές υποχρεώσεις μέσω του TAXISnet και άλλες διαδικασίες που απαιτούν επικοινωνία και συνεργασία με δημόσιες αρχές. Ο βασικός στόχος του στελέχους είναι η εξασφάλιση της συμμόρφωσης της εταιρίας ή των πελατών της με τους κανονισμούς και τις προθεσμίες των δημοσίων αρχών.

Απαραίτητα Προσόντα

1. Εκπαίδευση: Πτυχίο στη Λογιστική, Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφή κλάδο. Η γνώση των διαδικασιών ΓΕΜΗ και TAXISnet είναι σημαντικό πλεονέκτημα.

2. Εμπειρία: Προηγούμενη εμπειρία σε ρόλους διαχείρισης εταιρικών και φορολογικών υποθέσεων ή σε αντίστοιχη διοικητική θέση είναι επιθυμητή.

3. Γνώση Δημόσιων Υπηρεσιών: Καλή γνώση των διαδικασιών ΓΕΜΗ, TAXISnet και άλλων ηλεκτρονικών συστημάτων που αφορούν εταιρικές υποχρεώσεις.

4. Οργανωτικές Ικανότητες: Ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών υποθέσεων και τήρησης των προθεσμιών, με έμφαση στην ακρίβεια και τη λεπτομέρεια.

5. Δεξιότητες Επικοινωνίας: Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας με δημόσιες αρχές, πελάτες και εσωτερικά τμήματα της εταιρίας.

6. Προσανατολισμός στη Λεπτομέρεια: Ικανότητα να αναγνωρίζει και να διαχειρίζεται λεπτομέρειες που αφορούν νομικές και διοικητικές διαδικασίες.

7. Εξοικείωση με Συστήματα: Άνεση στη χρήση ηλεκτρονικών συστημάτων όπως το TAXISnet και άλλων εφαρμογών για τη διαχείριση των διοικητικών διαδικασιών.

Κύριες Αρμοδιότητες

1. Διαχείριση Υποθέσεων ΓΕΜΗ:

  • Διαχείριση όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με το Γενικό Εμπορικό Μητρώο (ΓΕΜΗ), όπως καταχωρήσεις, τροποποιήσεις εταιρικών στοιχείων, μεταβολές στην εταιρική δομή, εκδόσεις πιστοποιητικών κ.λπ.
  • Διασφάλιση ότι όλες οι καταχωρήσεις γίνονται έγκαιρα και σύμφωνα με τους κανονισμούς που διέπουν τις εταιρίες.

2. Διαχείριση Φορολογικών Υποχρεώσεων μέσω TAXISnet:

  • Διαχείριση των φορολογικών υποχρεώσεων μέσω του συστήματος TAXISnet, όπως η υποβολή δηλώσεων φόρου εισοδήματος, ΦΠΑ, παρακρατούμενων φόρων και άλλων φορολογικών δηλώσεων.
  • Παρακολούθηση και διαχείριση των προθεσμιών υποβολής φορολογικών δηλώσεων για την αποφυγή κυρώσεων και προστίμων.

3. Συμμόρφωση με Δημόσιες Αρχές:

  • Επικοινωνία και συνεργασία με δημόσιες υπηρεσίες για τη διεκπεραίωση διοικητικών θεμάτων, όπως η καταχώριση εταιρικών μεταβολών, η λήψη αδειών ή άλλων διοικητικών εγγράφων.
  • Διασφάλιση ότι η εταιρία ή οι πελάτες της συμμορφώνονται με τους κανονισμούς και τις απαιτήσεις των δημοσίων αρχών.

4. Υποστήριξη στην Καταχώριση και Ανανεώσεις Αδειών:

  • Διαχείριση της καταχώρισης ή της ανανέωσης επαγγελματικών αδειών, πιστοποιητικών και αδειών λειτουργίας, διασφαλίζοντας ότι οι εταιρίες είναι νομικά καλυμμένες και ότι λειτουργούν εντός των νομικών ορίων.
  • Ενημέρωση και προετοιμασία των απαραίτητων εγγράφων για την απόκτηση ή ανανέωση αδειών από τις αρμόδιες αρχές.

5. Παρακολούθηση και Διαχείριση Προθεσμιών:

  • Παρακολούθηση των προθεσμιών που σχετίζονται με φορολογικές, εταιρικές και διοικητικές υποχρεώσεις, διασφαλίζοντας ότι όλες οι ενέργειες γίνονται εγκαίρως.
  • Διατήρηση ενημερωμένων αρχείων σχετικά με τις διοικητικές υποχρεώσεις των πελατών ή της εταιρίας και παροχή συμβουλών για την τήρηση των χρονοδιαγραμμάτων.

6. Σύνταξη και Υποβολή Αναφορών:

  • Σύνταξη και υποβολή αναφορών στις δημόσιες αρχές και σε εσωτερικά τμήματα της εταιρίας, περιλαμβάνοντας την προετοιμασία όλων των απαραίτητων εγγράφων και πιστοποιητικών.
  • Συνεχής ενημέρωση της διοίκησης και των πελατών για την πρόοδο των υποθέσεων και τις απαιτήσεις των δημοσίων αρχών.

7. Υποστήριξη Κατά τη Διαδικασία Ίδρυσης, Μετατροπής και Λύσης Εταιριών:

  • Παροχή υποστήριξης κατά τη διαδικασία ίδρυσης νέων εταιριών, συμπεριλαμβανομένης της υποβολής των σχετικών εγγράφων στο ΓΕΜΗ και στο TAXISnet.
  • Διαχείριση των διαδικασιών σύστασης εταιριών, όπως η κατοχύρωση της επωνυμίας και η εγγραφή στο μητρώο εταιριών καθώς και Μετατροπής και Λύσης εταιριών

8. Επικοινωνία με Πελάτες και Εξωτερικούς Συνεργάτες:

  • Επικοινωνία με τους πελάτες για να διασφαλιστεί ότι όλες οι νομικές και διοικητικές απαιτήσεις ικανοποιούνται εγκαίρως και με ακρίβεια.
  • Παροχή ενημέρωσης στους πελάτες σχετικά με τις κανονιστικές αλλαγές και την επίδρασή τους στη λειτουργία της επιχείρησής τους.

Σημαντικότητα του Ρόλου

Το στέλεχος διαχείρισης υποθέσεων ΓΕΜΗ και TAXISnet είναι κρίσιμο για την εξασφάλιση της συμμόρφωσης μιας εταιρίας με τις νομικές και φορολογικές της υποχρεώσεις. Ο ρόλος αυτός εξασφαλίζει ότι οι διοικητικές διαδικασίες ολοκληρώνονται έγκαιρα και σύμφωνα με τους κανονισμούς, αποτρέποντας κυρώσεις ή πρόστιμα. Επιπλέον, διασφαλίζει την ομαλή λειτουργία της εταιρίας και την ακρίβεια των νομικών καταχωρήσεων, ενισχύοντας τη σχέση με τις δημόσιες αρχές και τους πελάτες.

Παροχές

  • Αποδοχές και Παροχές ανάλογες των προσόντων.
  • Εξαιρετικές συνθήκες εργασίας σε ένα σύγχρονο και μοντέρνο περιβάλλον εργασίας.
  • Επαφή με διεθνές πελατολόγιο και εξοικείωση με τα διεθνή οικονομικά και το διεθνές επιχειρείν.
  • Παροχή συμβουλευτικής για την εξέλιξη του ρόλου του κάθε στελέχους.
  • Προοπτικές εξέλιξης μέσα στην εταιρία.
  • Συνεχής εκπαίδευση τόσο σε επαγγελματικές όσο και προσωπικές δεξιότητες.
  • Δυνατότητα συμμετοχής σε συνέδρια εσωτερικού και εξωτερικού.
  • Πρόσβαση στην Γραμμή Τηλεφωνικής Υποστήριξης Εργαζομένων A.TL.AS

Παρακαλούμε πολύ η αποστολή των βιογραφικών να γίνεται εφόσον πληρούνται τα απαιτούμενα προσόντα.

Πρόσκληση σε συνέντευξη:

Για όλους όσοι αποστέλλουν το βιογραφικό τους τηρείται απόλυτη εχεμύθεια και μυστικότητα. Πρόσκληση σε συνέντευξη γίνεται στα άτομα που τηρούν τις προδιαγραφές του εκάστοτε ρόλου – θέσης εργασίας ή συναφή ρόλο - θέση εργασίας στην εταιρία.

www.atlasconsulting.gr

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.