Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
28/3/2025

Υπεύθυνος Αποθήκης & Logistics – Διαχείριση Ανταλλακτικών & Μεταφορών

Logistics - Αποθήκη - Μεταφορές

Πόλη ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ | ΑΘΗΝΑ - ΑΤΤΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ

Περιγραφή

Η Politech Α.Ε., μια κορυφαία τεχνική και εμπορική εταιρεία στον χώρο των ηλεκτροπαραγωγών ζευγών, αναζητά Υπεύθυνο Αποθήκης & Logistics για να ενισχύσει τη λειτουργία της αποθήκης και να βελτιώσει τη διαχείριση των ανταλλακτικών και των μεταφορών.

Αν έχεις οργανωτικές ικανότητες, εμπειρία στη διαχείριση αποθήκης και πάθος για τη βελτιστοποίηση διαδικασιών, αυτή είναι η ευκαιρία σου να γίνεις μέλος μιας δυναμικής και αναπτυσσόμενης ομάδας.

Κύριες Αρμοδιότητες:

✔ Διαχείριση Αποθήκης & Ανταλλακτικών

  • Παραγγελία ανταλλακτικών σύμφωνα με τις ανάγκες της αποθήκης και των τεχνικών
  • Παραλαβή, ποιοτικός έλεγχος και καταχώριση των παραλαβών στο σύστημα
  • Διασφάλιση της σωστής κατανομής και ταξινόμησης των ανταλλακτικών
  • Έλεγχος και διατήρηση του στοκ σε βέλτιστα επίπεδα
  • Παρακολούθηση της κατανάλωσης ανταλλακτικών και αναπλήρωση αποθεμάτων
  • Βελτίωση της ροής των ανταλλακτικών και διαχείριση των αποθεμάτων ώστε να μειωθούν οι ελλείψεις και οι καθυστερήσεις

✔ Αύξηση Πωλήσεων Ανταλλακτικών

  • Ανάπτυξη στρατηγικών για την αύξηση των πωλήσεων ανταλλακτικών σε υπάρχοντες και νέους πελάτες
  • Επικοινωνία με πελάτες για προτάσεις ανταλλακτικών που καλύπτουν τις ανάγκες τους
  • Συνεργασία με το εμπορικό τμήμα για προώθηση των προϊόντων

✔ Διαχείριση Logistics & Μεταφορών

  • Συντονισμός και επικοινωνία με μεταφορικές εταιρείες, γερανούς και προμηθευτές
  • Οργάνωση της μεταφοράς νέων ηλεκτροπαραγωγών ζευγών από το εξωτερικό στην Ελλάδα και αποστολή τους στους τελικούς πελάτες
  • Επίβλεψη της διαδικασίας φόρτωσης και εκφόρτωσης για αποφυγή ζημιών
  • Διασφάλιση ότι οι παραδόσεις γίνονται εντός των προκαθορισμένων χρονοδιαγραμμάτων

✔ Διαχείριση Διαδικασιών & Συστημάτων

  • Συνεχής βελτίωση των διαδικασιών αποθήκευσης και διακίνησης υλικών
  • Συνεργασία με το λογιστήριο για την ορθή καταχώριση των παραλαβών και τιμολογίων
  • Τήρηση αρχείου για όλα τα ανταλλακτικά, τις παραλαβές και τις αποστολές

Απαραίτητα Προσόντα

🔹 Εμπειρία στη διαχείριση αποθήκης ή logistics

🔹 Γνώση διαδικασιών παραγγελίας, παραλαβής και ελέγχου αποθεμάτων

🔹 Ικανότητα διαχείρισης προμηθευτών και μεταφορικών εταιρειών

🔹 Οργανωτικές και επικοινωνιακές δεξιότητες

🔹 Άνεση στη χρήση ERP συστημάτων και MS Office

🔹 Επιθυμητή γνώση αγγλικών για επικοινωνία με προμηθευτές εξωτερικού

🔹 Δυνατότητα εργασίας υπό πίεση και διαχείρισης πολλαπλών εργασιών

🔹Επιθυμητή αλλά όχι απαραίτητη άδεια χειριστή κλαρκ

Παροχές

✅ Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών

✅Ιδιωτική ασφάλεια υγείας

✅ Σταθερή εργασία σε μια κορυφαία εταιρεία στον τομέα της ενέργειας

✅ Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης και ανάπτυξης

✅ Σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον με ομαδικό πνεύμα συνεργασίας

✅ Συνεχή εκπαίδευση στις διαδικασίες αποθήκευσης και logistics

Πώς να Κάνεις Αίτηση:

Αν πιστεύεις ότι αυτή η θέση είναι για εσένα, στείλε το βιογραφικό σου!

Γίνε μέλος της Politech Α.Ε. και βοήθησέ μας να ανεβάσουμε τον πήχη στη διαχείριση αποθήκης και logistics!

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.