Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
09/11/2024

Assistant Operations Manager

Τουρισμός - Ξενοδοχεία

Πόλη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ - ΑΘΗΝΑ - ΚΩ - ΡΟΔΟ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ

Περιγραφή

Η παρακάτω αγγελία απευθύνεται σε άτομα που κάνουν ή θέλουν να κάνουν καριέρα στις Ξενοδοχειακές, Επισιτιστικές, Εμπορικές & Τουριστικές Επιχειρήσεις.

Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι για μεγάλα χρονικά διαστήματα, ειδικά κατά τους μήνες Μάρτιο έως Οκτώβριο, είναι απαραίτητο να έχετε την δυνατότητα παραμονής σε νησιά όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος μας. Ακόμη θα πρέπει να είστε προετοιμασμένες / οι για συχνά ταξίδια στην Ελλάδα και Εξωτερικό (τουριστικές & εμπορικές εκθέσεις, σεμινάρια, κ.τ.λ.).

Τα έξοδα διαμονής και μετακινήσεων τα επιβαρύνεται ο Όμιλος μας.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Όμιλος Ξενοδοχειακών, Τουριστικών, Εμπορικών & Επισιτιστικών Επιχειρήσεων επιθυμεί να προσλάβει: 

Assistant Operations Manager 

Οι αρμοδιότητες του / της Assistant Operations Manager περιλαμβάνουν:

  • Την εύρυθμη λειτουργία 6-8 επιχειρήσεων (Ξενοδοχειακές μονάδες, Καφέ - Εστιατόρια, Εμπορικά Καταστήματα)
  • Παρακολούθηση καθημερινών λειτουργιών και αντιμετώπιση δυνητικών ζητημάτων όταν προκύπτουν
  • Συντονισμός με το τμήμα Ανθρώπινων Πόρων, ώστε να διασφαλίζεται ότι ο προγραμματισμός προσλήψεων ανταποκρίνεται στις επιχειρηματικές μας ανάγκες
  • Την παρακολούθηση των επιχειρηματικών αποτελεσμάτων
  • Την ανάλυση κόστους - οφέλους
  • Την παρακολούθηση των δεικτών παραγωγής
  • Διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας όλων των συστημάτων και της ευθυγράμμισής τους με τα πρότυπα ποιότητας
  • Μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας όλων των επιχειρηματικών διαδικασιών
  • Καθιέρωση δεικτών παραγωγής και διεξαγωγή εκτιμήσεων ποιότητας
  • Δημιουργία διαδικασιών που ανταποκρίνονται στους επιχειρηματικούς μας στόχους και διασφάλιση της συμμόρφωσης
  • Παρακολούθηση οικονομικών δεδομένων και προτάσεις λύσεων που θα βελτιώσουν την κερδοφορία
  • Συνεκτίμηση των αναγκών εξωτερικών και εσωτερικών ενδιαφερομένων και ενσωμάτωσή τους σε νέα στρατηγικά σχέδια
  • Ουσιαστικά, θα διασφαλίζετε ότι όλες οι επιχειρηματικές λειτουργίες εναρμονίζονται με τους στρατηγικούς μας στόχους

Απαραίτητα Προσόντα

Οι υποψήφιες / οι θα πρέπει να διαθέτουν τα παρακάτω προσόντα :

  • Ευελιξία μετακινήσεων και διαθεσιμότητας
  • Δυνατότητα συχνών ταξιδιών στην Ελλάδα και Εξωτερικό (τουριστικές & εμπορικές εκθέσεις, σεμινάρια κ.τ.λ.)
  • Δυνατότητα παραμονής εκτός Αθηνών & Θεσσαλονίκης (ειδικά κατά τους μήνες Μάρτιο έως Οκτώβριο - Σεζόν)
  • Άριστη γνώση & χειρισμό Η/Υ (Word, Excel, Outlook κλπ)
  • Επιθυμητή (όχι όμως απαραίτητη) η εμπειρία σε ανάλογη θέση υποστήριξης με έντονο multitasking
  • Άριστη προφορική και γραπτή χρήση Αγγλικών
  • Άριστες οργανωτικές ικανότητες
  • Ευστροφία, ταχύτητα αντίδρασης και δυνατότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
  • Εξαιρετικές ηγετικές δεξιότητες και να είστε σε θέση να επικοινωνείτε το όραμα της εταιρείας σε όλα τα επίπεδα

Παροχές

  • Το καλύτερο πακέτο αποδοχών στην ελληνική αγορά εργασίας
  • Πλήρη κρατική και ιδιωτική ασφάλιση
  • Έξοδα μετακινήσεων και διαμονής
  • Μεταφορικό μέσο (αυτοκίνητο)
  • Bonus επίτευξης στόχων
  • Μόνιμη θέση εργασίας
  • Προοπτικές εξέλιξης

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.