Η Κρι Κρι…
Πρόκειται για μια αμιγώς ελληνική εταιρεία που μπορεί με περηφάνια να ανατρέξει στα 70 χρόνια ιστορίας της, απολαμβάνοντας ένα υπέροχο παρόν με παρουσία σε περισσότερες από 42 χώρες και επενδύοντας συνεχώς σε ένα πολλά υποσχόμενο και συναρπαστικό μέλλον!
Οι άνθρωποί μας είναι πάνω από όλα!
Στην Κρι Κρι πιστεύουμε ότι επενδύοντας στους ανθρώπους μας, επενδύουμε στην επιτυχία της εταιρίας!
Γι' αυτό λοιπόν, κύριο μέλημά μας είναι η ύπαρξη ενός εργασιακού περιβάλλοντος το οποίο, όχι μόνο ενισχύει τη σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε αναπτύξει με τους ανθρώπους μας όλα αυτά τα χρόνια, αλλά παράλληλα προσφέρει τις κατάλληλες ευκαιρίες για την εξέλιξη των δεξιοτήτων τους μέσα από εξειδικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα και εργασιακές προκλήσεις, ενθαρρύνοντας με αυτόν τον τρόπο τη δημιουργικότητα και την καινοτομία.
Στο πλαίσιο ανάπτυξής μας αναζητούμε Quality Assurance Specialist για τις κεντρικές μας εγκαταστάσεις στην πόλη των Σερρών.
Περιγραφή Θέσης:
- Παρακολουθεί, επικαιροποιεί και υποστηρίζει τις διαδικασίες των συστημάτων που εφαρμόζει η εταιρεία (IFS, BRC, ISO 9001, ISO 22000, SMETA, RSPO, Rainforest Alliance, Halal)
- Παρακολουθεί τη σχετική Νομοθεσία και ενημερώνεται για τυχόν αλλαγές
- Συμμετέχει στις επιθεωρήσεις από φορείς πιστοποίησης, δημόσιους φορείς και πελάτες
- Παρακολουθεί και συντονίζει τις διορθωτικές και προληπτικές ενέργειες που προκύπτουν από αποκλίσεις όσον αφορά στην εφαρμογή του συστήματος ποιότητας
- Οργανώνει και συμμετέχει σε Επιθεωρήσεις σε συνεργαζόμενους ή εν δυνάμει Προμηθευτές για τη διασφάλιση της τήρησης και της συμμόρφωσης τους με τις νομικές και εταιρικές απαιτήσεις
- Οργανώνει και συμμετέχει στις Εσωτερικές Επιθεωρήσεις για τη διασφάλιση της τήρησης των διαδικασιών Ποιότητας και της συμμόρφωσης της εταιρείας με τις νομικές και εταιρικές απαιτήσεις
- Υλοποιεί εσωτερικά εκπαιδευτικά σεμινάρια με θέμα την εφαρμογή των εφαρμοζόμενων συστημάτων
- Αντιμετωπίζει την επικοινωνία/παράπονα των καταναλωτών/πελατών της εταιρίας και φροντίζει για την άμεση παροχή σχετικής ενημέρωσης (προφορικός ή εγγράφως) για ανταπόκριση στα ερωτήματα τους
- Διαχειρίζεται το Μηχανογραφημένο Σύστημα καταγραφής επικοινωνιών/παραπόνων των καταναλωτών/ πελατών της εταιρίας.
- Φροντίζει για τη στατιστική ανάλυση των δεδομένων που προκύπτουν από τις επικοινωνίες/παράπονα των καταναλωτών/πελατών και αξιολόγηση των δεδομένων που προκύπτουν προς όφελος και αξιοποίησης άλλων διευθύνσεων της εταιρείας