Η iRepair αναζητά Υπάλληλο Εξυπηρέτησης Πελατών για την στελέχωση του καταστήματος στην Κω.
Η θέση επιβάλλει την άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των πελατών του καταστήματος σύμφωνα με τα υψηλά πρότυπα των iRepair.
Επιθυμητά προσόντα:
- Πτυχίο Ανώτερης/Ανώτατης Εκπαίδευσης
- Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και επαφή με τις νέες τεχνολογίες
- Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες, πελατοκεντρική αντίληψη
- Ομαδικό και οργανωτικό πνεύμα, ευχάριστη προσωπικότητα, ικανότητα ανάληψης αρμοδιοτήτων
- Επαγγελματισμός, υπευθυνότητα, συνέπεια και προσοχή στη λεπτομέρεια, άνεση στην εργασία υπό πίεση
- Άριστη γνώση αγγλικής και ελληνικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
- Προηγούμενη αντίστοιχη εργασιακή εμπειρία σε σχετικό κλάδο θα θεωρηθεί σημαντικό προσόν
Βασικές αρμοδιότητες:
- Άριστη εξυπηρέτηση πελατών και ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης
- Ενημέρωση για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, διαχείριση ερωτημάτων και επίλυση των προβλημάτων
- Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρίας μετά από διερεύνηση αναγκών
- Ενημέρωση CRM με στοιχεία επισκευής και επικοινωνίας, βάσει διαδικασιών εταιρικού πρωτοκόλλου
- Υποστήριξη του τεχνικού τμήματος της εταιρείας απαντώντας σε βασικές τεχνικές ερωτήσεις
- Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίησή τους
- Οργάνωση ροής εργασιών καταστήματος
- Διασφάλιση ικανοποίησης πελατών από τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών
Η εταιρεία προσφέρει:
- Ανταγωνιστικό πακέτο σταθερών αποδοχών, αναλόγως προσόντων
- Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
- Διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση
- Ευκαιρίες εξέλιξης