👉Αναζητούμε ένα οργανωμένο, υπεύθυνο και δυναμικό άτομο για να παρέχει διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη στην εταιρεία μας. Ο/Η υποψήφιος/α θα είναι υπεύθυνος/η για την ομαλή λειτουργία του γραφείου και θα διασφαλίζει ότι όλες οι διοικητικές διαδικασίες εκτελούνται αποτελεσματικά και με ακρίβεια.
Κύρια καθήκοντα:
✔ Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, αλληλογραφίας και emails
✔ Υποδοχή και εξυπηρέτηση επισκεπτών και πελατών
✔ Οργάνωση και συντονισμός συναντήσεων και συνεδριάσεων
✔ Τήρηση ημερολογίου και προγραμματισμός ραντεβού
✔ Προετοιμασία, αρχειοθέτηση και διαχείριση εγγράφων και αρχείων
✔ Ενημέρωση και διατήρηση βάσης δεδομένων CRM
✔ Διεκπεραίωση διοικητικών και υποστηρικτικών εργασιών
Απαραίτητα Προσόντα:
🔹Ισχυρές διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
🔹Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (προφορικά και γραπτά)
🔹Ικανότητα χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή και γνώση προγραμμάτων MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
🔹Δεξιότητες οργάνωσης, προτεραιοποίησης και διαχείρισης χρόνου
🔹Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων
Τι προσφέρουμε:
✅Πλήρες πακέτο αποδόχων
✅Δυνατότητα εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης
✅Φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας
📅Ωράριο Εργασίας:
Το ωράριο αφορά σε τέσσερις ημέρες απογευματινής εργασίας 11:00 - 19:00 και μία ημέρα πρωινής εργασίας 09:00 - 17:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή.
📌Ο υποψήφιος πρέπει να διαθέτει ενεργή κάρτα ανεργίας.
Εάν επιθυμείτε να γίνετε μέλος της ομάδας μας, στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα!