Αναζητούμε ένα οργανωμένο και υπεύθυνο άτομο για να παρέχει διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη στην εταιρεία μας. Ο/Ηυποψήφιος/α θα είναι υπεύθυνος/η για την ομαλή λειτουργία του γραφείου και θα διασφαλίζει ότι όλες οι διοικητικές διαδικασίες εκτελούνται αποτελεσματικά και με ακρίβεια.
Κύρια Καθήκοντα:
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, αλληλογραφίας και emails
- Υποδοχή και εξυπηρέτηση επισκεπτών και πελατών
- Οργάνωση και συντονισμός συναντήσεων και συνεδριάσεων
- Τήρηση ημερολογίου και προγραμματισμός ραντεβού
- Προετοιμασία, αρχειοθέτηση και διαχείριση εγγράφων και αρχείων
- Διατήρηση βάσης δεδομένων CRM
- Διεκπεραίωση διοικητικών και υποστηρικτικών εργασιών
Απαραίτητα Προσόντα:
- Ισχυρές διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
- Άριστη γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας (προφορικά και γραπτά)
- Ικανότητα χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή και γνώση προγραμμάτων MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
- Δεξιότητες οργάνωσης, προτεραιοποίησης και διαχείρισης χρόνου
- Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων και λήψης αποφάσεων
Παροχές:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδόχων
- Δυνατότητα εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης
- Φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας
Ωράριο Εργασίας:
Το ωράριο αφορά σε τέσσερις ημέρες απογευματινής εργασίας 11:00 - 19:00 και μία ημέρα πρωινής εργασίας 09:00 - 17:00 από Δευτέρα έως Παρασκευή.
* Ο υποψήφιος πρέπει να διαθέτει ενεργή κάρτα ανεργίας. (Συμμετοχή σε πρόγραμμα ΔΥΠΑ)
Αν ενδιαφέρεστε να γίνετε μέλος της ομάδας μας, παρακαλούμε όπως αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα.