Θέσεις εργασίας στην Ελλάδα
17/11/2024

Γραμματέας Διοίκησης

Γραμματειακή Υποστήριξη - Υπάλληλοι Γραφείου

Πόλη ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ | ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Απασχόληση Πλήρης απασχόληση
Επίπεδο Σπουδών ΤΕΙ

Περιγραφή

Η εταιρεία μας, που δραστηριοποιείται στον κλάδο των κατασκευών και διαχείρισης ακινήτων αναζητά Γραμματέα Διοίκησης.

Αρμοδιότητες:

  • Λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης, των στελεχών, των υπόλοιπων υπαλλήλων και των πελατών και εξωτερικών συνεργατών
  • Διαχειρίζεται και δρομολογεί εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, emails και μηνύματα με ακρίβεια
  • Συντάσσει emails, reports, memos για λόγους εσωτερικής ή εξωτερικής επικοινωνίας
  • Οργανώνει συναντήσεις και meetings και ενημερώνει τα ημερολόγια των στελεχών
  • Οργανώνει/Βοηθά στην οργάνωση εσωτερικών ή εξωτερικών εκδηλώσεων
  • Διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από ανώτερα διευθυντικά στελέχη
  • Ρυθμίζει τις διαδικασίες των επαγγελματικών ταξιδιών (κρατήσεις εισιτηρίων, διαμονή)
  • Ενημερώνει και διατηρεί την πολιτική και τις διαδικασίες του γραφείου
  • Παρακολουθεί τις ημερήσιες δαπάνες και προετοιμάζει εκθέσεις
  • Ελέγχει και αναπληρώνει τα αποθέματα (αναλώσιμα είδη) του γραφείου ως Office Manager
  • Παρακολούθηση, διαχείριση υποθέσεων/εγγράφων και ροής εργασιών, αρχειοθέτηση συμβάσεων και έργων
  • Έλεγχος χρονοδιαγραμμάτων και προθεσμιών βάσει συμβάσεων
  • Σύνταξη συμβάσεων και πράξεων βάσει πρωτοτύπων/υποδειγμάτων
  • Συλλογή και έλεγχος εγγράφων
  • Διεξαγωγή επαγγελματικής αλληλογραφίας/επικοινωνίας
  • Σύνταξη/υποβολή αιτημάτων, επιστολών, δηλώσεων προς τις σχετικές αρχές/οργανισμούς
  • Εκτέλεση προσωπικών οδηγιών από τη διοίκηση
  • Πρόσληψη προσωπικού

Απαραίτητα Προσόντα

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση ή ως Personal/Executive Assistant
  • Πολύ καλή γνώση και χρήση Microsoft Office (ιδιαίτερα Word, Excel, PowerPoint)
  • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ με κατεύθυνση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Νομική, Λογιστική θα εκτιμηθεί
  • Άριστη γνώση Αγγλικών
  • Γνώση δεύτερης και τρίτης ξένης γλώσσας θα εκτιμηθεί
  • Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
  • Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
  • Δεξιότητες multitasking και διαχείρισης χρόνου
  • Εξοικείωση με συσκευές/gadgets και εφαρμογές γραφείου (e-calendars, εκτυπωτές κ.ά.)
  • Εξοικείωση με τον κλάδο των ακινήτων θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν

Παροχές

  • Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
  • Μισθός αναλόγως προσόντων
  • Πλήρης ασφάλιση
  • Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης

Αίτηση - Αποστολή Βιογραφικού

Σας ενδιαφέρει η θέση εργασίας; Εγγραφείτε για να στείλετε το βιογραφικό σας στην εταιρεία.