Η εταιρεία μας, που δραστηριοποιείται στον κλάδο των κατασκευών και διαχείρισης ακινήτων αναζητά Γραμματέα Διοίκησης.
Αρμοδιότητες:
- Λειτουργεί ως σύνδεσμος επικοινωνίας μεταξύ της Διοίκησης, των στελεχών, των υπόλοιπων υπαλλήλων και των πελατών και εξωτερικών συνεργατών
- Διαχειρίζεται και δρομολογεί εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, emails και μηνύματα με ακρίβεια
- Συντάσσει emails, reports, memos για λόγους εσωτερικής ή εξωτερικής επικοινωνίας
- Οργανώνει συναντήσεις και meetings και ενημερώνει τα ημερολόγια των στελεχών
- Οργανώνει/Βοηθά στην οργάνωση εσωτερικών ή εξωτερικών εκδηλώσεων
- Διαχειρίζεται αιτήματα και ερωτήσεις από ανώτερα διευθυντικά στελέχη
- Ρυθμίζει τις διαδικασίες των επαγγελματικών ταξιδιών (κρατήσεις εισιτηρίων, διαμονή)
- Ενημερώνει και διατηρεί την πολιτική και τις διαδικασίες του γραφείου
- Παρακολουθεί τις ημερήσιες δαπάνες και προετοιμάζει εκθέσεις
- Ελέγχει και αναπληρώνει τα αποθέματα (αναλώσιμα είδη) του γραφείου ως Office Manager
- Παρακολούθηση, διαχείριση υποθέσεων/εγγράφων και ροής εργασιών, αρχειοθέτηση συμβάσεων και έργων
- Έλεγχος χρονοδιαγραμμάτων και προθεσμιών βάσει συμβάσεων
- Σύνταξη συμβάσεων και πράξεων βάσει πρωτοτύπων/υποδειγμάτων
- Συλλογή και έλεγχος εγγράφων
- Διεξαγωγή επαγγελματικής αλληλογραφίας/επικοινωνίας
- Σύνταξη/υποβολή αιτημάτων, επιστολών, δηλώσεων προς τις σχετικές αρχές/οργανισμούς
- Εκτέλεση προσωπικών οδηγιών από τη διοίκηση
- Πρόσληψη προσωπικού